truien

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Anna

truien

Bericht door Anna »

misschien een beetje een onzin topic, dat hoor ik dan wel :D

ik ben al een hele tijd op zoek naar gebreide truien van katoen oid, als het maar geen wol is. ik kan ze maar nergens vinden. misschien moet ik gewoon beter zoeken, maar ik heb een hekel aan winkelen...
wie heeft een fijn adresje voor mij?
Robb

Bericht door Robb »

Geen idee, ik had er ooit wel ns 1 bij de Vogele gekocht maar dat was niet echt reuzekwaliteit.

Ik ben nog steeds erg gehecht aan mn zwarte wollen legertrui die stamt uit mijn pre-veganisme periode.
blauw

Bericht door blauw »

Volgens mij zijn er wel redelijk wat truien van gebreid acryl te kopen, oa bij H&M / Zara / Vero Moda / Only...

Ik koop al maanden helemaal geen kleren meer. Hoef ik ook nergens naar te kijken. :) Ik heb eigenlijk ook al meer dan genoeg kleren.
Ivy
Contacteer:

Bericht door Ivy »

op zich niet heel moeilijk te vinden hoor..
ik heb een hele mooie gebreide (volgens mij katoenen, iig geen wol) trui van het merk Only, verder is ook bij C&A wel aardig wat te vinden..
Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it.

Mahatma Gandhi
Mave
Leefwijze: vegetarier

Bericht door Mave »

Zara! Die ligt er vol mee. En inderdaad, H&M, Vero Moda, Only, C&A, en al die andere winkels die erop lijken. Enne, niet te vergeten, 2ehandswinkeltjes. =)

Maar vooral de Zara en de H&M hebben een afdeling met 'basics' waar echt heel veel shirtjes en truien van gebreid acryl liggen.
Anna

Bericht door Anna »

bedankt voor de tips (y) ik zal die twee winkels maar eens proberen dan.
Marla
Leefwijze: veganist

Bericht door Marla »

Verkochten ze geen bont bij de zara?
ingenting

Bericht door ingenting »

Marla schreef:Verkochten ze geen bont bij de zara?
dacht ik ook... hm.
La maquereau des petits g?teaux (h)
blauw

Bericht door blauw »

Volgens mij niet... ik let er altijd wel op als ik winkel en bij alle dingen die ik daar zag die er als bont uitzagen stond er in dat het 100% synthetisch was en voelde ook wel zo aan. Toen ik in Madrid was zag ik trouwens wel in een andere winkelketen, de Blanco, allemaal konijnenbont, truien en bodywarmers in allerlei kleuren geverfd. Maar ik geloof niet dat die keten ook in Nederland zit.
blauw

Bericht door blauw »

Bij Zara verkopen ze trouwens ook shirtjes van biokatoen, dus da's dan wel (y)
-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Zara verkoopt geen bont meer.
Joop

Bericht door Joop »

Carhartt heeft ook een flink aantal katoenen gebreide truien (wel ff oppassen want sommige hebben wol erin gemengd).
Sanne

Bericht door Sanne »

Heb een gebreide trui van le coq sportif, cadeautje van mn oma, altijd goed :) kleindochters in gebreide truien, jammer dat ze ze niet meer zelf kan breien. Misschien is dat je oplossing. Koop wat bollen nietwol, ga naar het bejaardentehuis en vraag of iemand een mooie trui met een beer erop voor je wil breien.
Anna

Bericht door Anna »

hihi, ik ken geen oude mensen meer die kunnen breien :) . mijn oma breide vroeger vaak truien voor me, toen nog van wol.
zelf heb ik er helaas geen geduld voor.
ik heb inmiddels wel bij zara veel synthetische truien gevonden. nogmaals bedankt voor de tips!
Plaats reactie