misschien een beetje een onzin topic, dat hoor ik dan wel
ik ben al een hele tijd op zoek naar gebreide truien van katoen oid, als het maar geen wol is. ik kan ze maar nergens vinden. misschien moet ik gewoon beter zoeken, maar ik heb een hekel aan winkelen...
wie heeft een fijn adresje voor mij?
op zich niet heel moeilijk te vinden hoor..
ik heb een hele mooie gebreide (volgens mij katoenen, iig geen wol) trui van het merk Only, verder is ook bij C&A wel aardig wat te vinden..
Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it.
Zara! Die ligt er vol mee. En inderdaad, H&M, Vero Moda, Only, C&A, en al die andere winkels die erop lijken. Enne, niet te vergeten, 2ehandswinkeltjes. =)
Maar vooral de Zara en de H&M hebben een afdeling met 'basics' waar echt heel veel shirtjes en truien van gebreid acryl liggen.
Volgens mij niet... ik let er altijd wel op als ik winkel en bij alle dingen die ik daar zag die er als bont uitzagen stond er in dat het 100% synthetisch was en voelde ook wel zo aan. Toen ik in Madrid was zag ik trouwens wel in een andere winkelketen, de Blanco, allemaal konijnenbont, truien en bodywarmers in allerlei kleuren geverfd. Maar ik geloof niet dat die keten ook in Nederland zit.
Heb een gebreide trui van le coq sportif, cadeautje van mn oma, altijd goed kleindochters in gebreide truien, jammer dat ze ze niet meer zelf kan breien. Misschien is dat je oplossing. Koop wat bollen nietwol, ga naar het bejaardentehuis en vraag of iemand een mooie trui met een beer erop voor je wil breien.
hihi, ik ken geen oude mensen meer die kunnen breien . mijn oma breide vroeger vaak truien voor me, toen nog van wol.
zelf heb ik er helaas geen geduld voor.
ik heb inmiddels wel bij zara veel synthetische truien gevonden. nogmaals bedankt voor de tips!