Natuurwinkel in Hilversum? Veganaise?

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
xmarloesx
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Natuurwinkel in Hilversum? Veganaise?

Bericht door xmarloesx »

Hey,

Ik heb 2 vraagjes :)
de eerste is waar in hilversum een natuurwinkel zit? Ik ga namelijk nu naar school in hilversum (sportpark) en zou graag daar dan ook wat boodschappen willen doen.

En mijn tweede vraag je waar ik veganaise kan kopen..? Is dit ook in Hilversum te krijgen of daar in de buurt en anders ergens bij Arnhem in de buurt weet iemand dat? Want de natuurwinkel waar ik normaal alles haal en kan bestellen kunnen veganaise niet bestellen zeggen ze en de pot is bijna leeg HELP :P

al vast bedankt!

x marloes

Niels

Bericht door Niels »

Volgens mij moet je voor de veganaise in Belgie zijn.

Dave

Bericht door Dave »

In Leiden is de veganaise ook niet meer te krijgen. Jeroen (SANO) deed de levering in NL, maar het is geloof ik gestopt.

SANO
Contacteer:

Veganaise

Bericht door SANO »

Dave schreef:In Leiden is de veganaise ook niet meer te krijgen. Jeroen (SANO) deed de levering in NL, maar het is geloof ik gestopt.
Sano is inderdaad gestopt met de verkoop van de veganaise in Nederland. De reden was dat er steeds kwaliteitsproblemen waren.
Jammer is het wel, want de veganaise is niet te versmaden!
Het kalf schreeuwt om zuivel!

Joop

Re: Natuurwinkel in Hilversum? Veganaise?

Bericht door Joop »

xmarloesx schreef:Hey,

Ik heb 2 vraagjes :)
de eerste is waar in hilversum een natuurwinkel zit? Ik ga namelijk nu naar school in hilversum (sportpark) en zou graag daar dan ook wat boodschappen willen doen.

En mijn tweede vraag je waar ik veganaise kan kopen..? Is dit ook in Hilversum te krijgen of daar in de buurt en anders ergens bij Arnhem in de buurt weet iemand dat? Want de natuurwinkel waar ik normaal alles haal en kan bestellen kunnen veganaise niet bestellen zeggen ze en de pot is bijna leeg HELP :P

al vast bedankt!

x marloes
De natuurwikell zit aan de noordse bosjes, in het centrum, in het straatje dat van het pleintje langs de C&A loopt naar de ANWB winkel en een parkeergarage.

Shantisabine

Bericht door Shantisabine »

Ik ken veganaise niet, maar weet wel dat tofunaise heel makkelijk te maken is (als je een staafmixer hebt).

Billie&Bollie

Bericht door Billie&Bollie »

Hoe doe je dat dan?

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Hier staat sowieso een recept voor amandaise (deze receptenfolder wordt ook wel eens bij stands van de NVV uitgedeeld).

Billie&Bollie

Bericht door Billie&Bollie »

Tjaa, zo een stand van NVV lijkt me wel eens interessant, alleen hier in Belgisch Limburg zal je dat niet snel tegenkomen denk ik... :cry:

Dave

Bericht door Dave »

Billie&Bollie schreef:Tjaa, zo een stand van NVV lijkt me wel eens interessant, alleen hier in Belgisch Limburg zal je dat niet snel tegenkomen denk ik... :cry:
Misschien gebeurt dat sneller dan je verwacht.
De NVV standcoördinatie heeft wel belangstelling en plannen om in België stands te draaien. Alleen hebben we nog niet zoveel standvrijwilligers in België. Dus meld je aan als standvrijwilliger dan kunnen we eens die kant uit gaan. Of als je een interessant evenement weet kan je die ook aan mij posten. dave@veganisme.org :wink:

xmarloesx
Contacteer:

Bericht door xmarloesx »

erg bedankt.. ik ga vande week even kijken of ik de natuurwinkel kan vinden :)

Wat jammer dat ze de veganaise niet meer verkopen... ik vind namelijk geen een andere "vegan" mayo echt naar mayo smaken. Ik had deze pot van vakantie mee genomen vandaar. Vrienden daar kunnen me het wel opsturen maar dan word z'n potje mayo toch wel wat duurder :)

Plaats reactie