Multivitaminen De Tuinen uit assortiment

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Wildflower
Leefwijze: part-time veganist

Multivitaminen De Tuinen uit assortiment

Bericht door Wildflower »

Vandaag even binnengelopen bij De Tuinen voor een potje "Multi vegetarisch". Toen ik dit niet op de gebruikelijke plaats aantrof heb ik aan een verkoopster gevraagd wanneer dit product weer zou worden bijgevuld. Zij vertelde mij echter, na raadpleging in de pc, dat deze vitaminepillen uit het assortiment waren gehaald (!).

Vreemd hoor, je zou denken dat de markt voor vegetarische producten juist groeiende is. Zijn er hier mensen die het product wel nog in de schappen kunnen vinden?

Wildflower

De Tuinen

Net even het contactformulier op de website van de Tuinen ingevuld:

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag ben ik even binnengelopen bij uw Maastrichtse vestiging voor een potje vitaminen "Multi Vegetarisch". Toen ik dit niet op de gebruikelijke plaats aantrof heb ik aan een verkoopster gevraagd wanneer dit product weer zou worden bijgevuld. Zij vertelde mij echter, na raadpleging in de computer, dat deze vitaminepillen uit het assortiment waren gehaald (!).

Kunt u mij vertellen of dit product ook landelijk niet meer te verkrijgen is? Zo ja, dan vind ik dat niet alleen zeer bezwaarlijk maar ook strategisch een ronduit domme zet, aangezien de markt voor vegetarische producten groeiende is en veel vegetariers uw producten ten zeerste op prijs stelden.

Gaarne uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxxxxx.

Wellicht dat mede-gebruikers van de betreffende pillen ook een soortgelijke mail kunnen sturen? Hoe meer hoe beter lijkt me zo. :D

Styx

Bericht door Styx »

In afwachting van het antwoord..

Wildflower

Multivitaminen De Tuinen

Reactie:

Geachte xxxx,

Wij hebben er inderdaad voor gekozen de vegetarische multivitamine uit het De Tuinen assortiment te halen. Als goed alternatief kunnen wij u De Tuinen kauwbare multivitamine aanraden. Deze is eveneens geschikt voor vegetariers.

Indien u dit wenst, kunnen wij er eveneens voor zorgen dat nog een aantal potjes met vegetarische multivitamine in Maastricht geleverd worden. Dit is echter slechts een tijdelijk oplossing, totdat de gehele voorraad op is.

Ondanks de uitkomst, hopen wij u hiermede toch naar genoegen te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Service Desk,
De Tuinen B.V.

Kirsty xvx
Leefwijze: veganist

Bericht door Kirsty xvx »

ook vegan?
Put a ribbon round my neck and call me a libertine
I will sing you songs of dreams I used to dream
I will sail away on seas of silver and gold
Until I reach my home

Zen
Leefwijze: veganist

Bericht door Zen »

Kirsten schreef:ook vegan?
Ik heb deze multivitamine enige tijd geleden al bij de Tuinen gehaald. Ik vond zelf niets verdachts en mij is ook verteld dat het geschikt is voor veganisten. Wellicht dat het er zelfs opstaat maar dat zal ik dan even moeten kijken als ik weer thuis ben.
Cut cold stone with a warm heart

Framboos

Bericht door Framboos »

Op de Kauwbare Multivitamine staat dat 'ie geschikt is voor vegetariërs en veganisten.

Wat wel jammer is, is dat er in de Kauwbare Multivitamine geen calcium, ijzer en zink zit.

Op een soort rare manier zijn ze trouwens wel lekker, en wil ik altijd dooreten...

Joop

Bericht door Joop »

Vandaag en morgen goedkoop inslaan! Met de sticker acties heb je 10%-25% korting op alles van de natuurwinkel!!

Dennis

Bericht door Dennis »

Ik heb ze van Orthica. Die zijn iig geschikt voor veggies en vegans.

Plaats reactie