Billy20 schreef:Als iemand nog vegan sneakers zonder wit (geen gympen) weet dan hou ik me aanbevolen. Ik heb bij vega-life gekeken en daar hebben ze de MacBeth Brighton in zwart (somber) of met wit (snel vies).
Ik heb vandaag de veganwikipagina over schoenen eens flink bijgewerkt, en ik ben er wel wat tegengekomen. Merrell, J-41, Vegetarian Shoes, Kalsø Earth Shoe, Keep, Teva, Eco Vegan Shoes en Lowa hebben allemaal één of meerdere sneakers die geen wit hebben en niet alleen zwart zijn (sommige heel kleurrijk, sommige wat minder maar lang niet zo somber als alleen zwart). Of je ze mooi vindt en of ze voor de rest zijn wat je zoekt, weet ik natuurlijk niet. En ze zijn niet allemaal in nederland te krijgen, ik weet niet wat je vindt van uit het buitenland bestellen. Maar goed, hopelijk heb je er iets aan. Hier kan je zien welke schoenen van die merken vegan zijn en waar ze te koop zijn:
http://wiki.veganisme.org/index.php/Schoenen
Bedoel je trouwens dat je ook geen witte zolen wil, of vat ik het dan te sterk op? Etnies en Emerica's hebben sneakers waarvan alleen de zolen wit zijn en er verder geen wit in zit, en wel kleur.
Dani schreef:Alleen nette niet-leren zakelijke herenschoenen is bijna onmogelijk. Ook niet bij Scapino, Bristol, zalando, etc etc Rick is op zoek naar zoiets als
dit of
dit. Dus bruine nette zakelijke veterschoenen die eventueel onder een pak kunnen. Iemand tips?
Ik denk niet dat je hier veel aan hebt, maar voor de zekerheid zeg ik het toch maar:
Noah Italian Vegan Shoes heeft veel nette herenschoenen die onder een pak kunnen, ook bruine met veters. Ze zijn alleen niet in Nederland te koop geloof ik, hun webwinkel verzendt wel naar Nederland, maar dan wordt passen wel lastig natuurlijk. En ze zijn duur.
Eco Vegan Shoes heeft een paar nette mannenschoenen die wel onder een pak kunnen en een redelijke prijs hebben, zoals
deze, maar die zijn niet bruin, en ik geloof niet dat ze in Nederland verkocht worden, ze zijn wel te bestellen vanuit Engeland maar dan is passen natuurlijk lastig. En
deze van NAE ook,maar die zijn ook bruin en duur en denk ik ook niet in Nederland te krijgen (hoewel andere schoenen van dit merk wel te koop zijn bij webwinkel En&, misschien dat zij deze ook wel kunnen bestellen).