tampons / cup / keeper

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Thomas

Bericht door Thomas »

Kirsten schreef:ik denk echt niet dat ik er zo'n ding in zou krijgen als ik ongesteld ben (plus alle bijkomende pijn)... eek!!!!! Ik ben al bang voor tampons namelijk hahaha.
Maar een penis is toch ook niet zo klein in gezwollen toestand. Hoe doe je dat dan? Of ren je dan ook snel weg? :D
Vanavond 'muis uit het vuistje'

Annika
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Annika »

Die wordt er meestal ingedouwt in een situatie waar je iets meer ontspannen bent zodat met minder eng en pijnlijk is

fief
Contacteer:

Bericht door fief »

als 'ie eenmaal inzit voel ik wel echt niets van, in tegenstelling tot tampons die ik wel altijd voel

Freedom

Bericht door Freedom »

Thomas schreef:
Kirsten schreef:ik denk echt niet dat ik er zo'n ding in zou krijgen als ik ongesteld ben (plus alle bijkomende pijn)... eek!!!!! Ik ben al bang voor tampons namelijk hahaha.
Maar een penis is toch ook niet zo klein in gezwollen toestand. Hoe doe je dat dan? Of ren je dan ook snel weg? :D
fief schreef:als 'ie eenmaal inzit voel ik wel echt niets van, in tegenstelling tot tampons die ik wel altijd voel
:shock:

fief
Contacteer:

Bericht door fief »

Freedom schreef:
fief schreef:als 'ie eenmaal inzit voel ik wel echt niets van, in tegenstelling tot tampons die ik wel altijd voel
:shock:
dat ging dus over de keeper :P

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Vandaag is de bestelde Divacup gearriveerd, dus ik heb 'm meteen maar even getest. :wink: Het in- en uitdoen voelde wel een beetje onwennig, maar dat is gewoon een kwestie van ervaring met dat ding denk ik. Verder voelde ik 'm niet zitten, dus hij ligt al klaar om mee op vakantie te gaan. :)

Wanda
Contacteer:

Bericht door Wanda »

Kiwi schreef:Vandaag is de bestelde Divacup gearriveerd, dus ik heb 'm meteen maar even getest. :wink: Het in- en uitdoen voelde wel een beetje onwennig, maar dat is gewoon een kwestie van ervaring met dat ding denk ik. Verder voelde ik 'm niet zitten, dus hij ligt al klaar om mee op vakantie te gaan. :)
Gefeliciteerd!
Het is inderdaad super handig met vakantie.
Veel beter dan een aantal dozen tampons e.d.

Framboos

Bericht door Framboos »

Vanaf wanneer moeten we je missen, Kiwi?

-gebruikergewist-

Vanaf zondag, en ik kom 4 januari pas terug! :D :D :D
Maar ik neem wel een laptop mee, dus misschien neem ik af en toe nog wel eens een kijkje op het forum. :wink:

Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

Waar ga je heen??

-gebruikergewist-

Nieuw-Zeeland! :D :D :D

Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

*jaloers is*

-gebruikergewist-

en terecht! :wink:

Wanda
Contacteer:

Bericht door Wanda »

Annika schreef:*jaloers is*
Ik ook!

Nieuw Zeeland is een land die ik zo ontzettend graag eens zou willen bezoeken.
Het schijnt daar zo mooi te zijn!

Neem je een camera mee?

-gebruikergewist-

Ja, G. heeft een schitterende digitale spiegelreflexcamera met de nodige lenzen, en hij maakte in een gemiddelde vakantie met zijn analoge camera meestal al meer dan 1000 dia's, dus ik denk dat hij nu met die digitale camera helemaal los gaat. Daarom moet die laptop ook mee, ik zou niet weten hoeveel geheugenkaartjes we anders mee zouden moeten nemen. :wink:

Wanda
Contacteer:

Bericht door Wanda »

Ik begrijp het. Wij hadden ook een laptop toen we naar Farm Sanctuary gingen.
Ik heb daar ontzettend veel foto's gemaakt.

Als jullie wat foto's voor mijn picture library willen nemen, dan stel ik dat zeer op prijs! :)

-gebruikergewist-

Wanda schreef:Als jullie wat foto's voor mijn picture library willen nemen, dan stel ik dat zeer op prijs! :)
Op wat schapen en zeezoogdieren (en kiwi's ;)) na zijn er volgens mij niet echt veel dieren in Nieuw-Zeeland, maar we komen gegarandeerd met mooie landschapsfoto's terug. En we maken wel vaker interessante reizen*, dus ik denk dat we al best wat foto's hebben waar je ge?nteresseerd in zou kunnen zijn! Na onze reis zal ik wel eens wat bij elkaar zoeken voor je.

* o.a. Noorwegen, Brazili?, Zuid-Afrika, Namibi?, Botswana, Zimbabwe, Thailand, China, Nepal, Tibet, ect.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

Kiwi schreef:
Wanda schreef:Als jullie wat foto's voor mijn picture library willen nemen, dan stel ik dat zeer op prijs! :)
Op wat schapen en zeezoogdieren (en kiwi's ;)) na zijn er volgens mij niet echt veel dieren in Nieuw-Zeeland
http://www.doc.govt.nz/Conservation/001 ... /index.asp

-gebruikergewist-

Ok?, ik bedoelde zoogdieren. :P
Het gaat trouwens al l?ng niet meer over de Divacup heb ik het idee. :wink:

Wanda
Contacteer:

Bericht door Wanda »

Ik wil graag een foto van de kakapo!!!!
Kiwi schreef:Het gaat trouwens al l?ng niet meer over de Divacup heb ik het idee. :wink:
Tuurlijk wel. Door de diva cup heb je veel meer plek om camera's en laptops in je koffer te doen!

Plaats reactie