varkensneuzen in briefgeld?

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
melo

varkensneuzen in briefgeld?

Bericht door melo »

Ik hoorde gisteren van iemand dat er varkensneuzen in papiergeld worden verwerkt. Weet iemand daar meer van? Ik zou absoluut niet weten wat het nut daar van is.

Apraxia
Leefwijze: veganist

Re: varkensneuzen in briefgeld?

Bericht door Apraxia »

melo schreef:Ik hoorde gisteren van iemand dat er varkensneuzen in papiergeld worden verwerkt. Weet iemand daar meer van? Ik zou absoluut niet weten wat het nut daar van is.
Nou dan hebben de veganistjes op aard weer wat uit te zoeken en vervelen ze zich niet zo :D
Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.

Eduard

Bericht door Eduard »

:lol: Nou mogen de veganistjes alleen nog met muntjes rondlopen. :lol:

Trouwens.... volgens mij bevatten pinpassen ook dierlijke ingrediënten. :twisted:

Het getal van het beest, is dat ook dierlijk? :lol:

Caroline
Contacteer:

Bericht door Caroline »

En hoe doen jullie dat eigenlijk met asfalt?? Lopen jullie ook zo veel om, om maar niet over asfalt te hoeven lopen :wink:

TK

Bericht door TK »

Caroline schreef:En hoe doen jullie dat eigenlijk met asfalt?? Lopen jullie ook zo veel om, om maar niet over asfalt te hoeven lopen :wink:
Ik heb altijd een matje bij me voor dat soort situaties. ;)
You and I will meet one day under a nightsky lit by soft black stars.

Caroline
Contacteer:

Bericht door Caroline »

zo eentje die als een rupsband om je heenligt zodat je door kan blijven lopen. Of twee matjes en dan elke keer weer die achter je ligt oppakken en voor je leggen. Ik zie het al voor me.

Eigenlijk zou de nvv ook wel vegertjes en mondkapjes kunnen gaan verkopen zodat we minder insekten beschadigen :idea:

TK

Bericht door TK »

Caroline schreef:zo eentje die als een rupsband om je heenligt zodat je door kan blijven lopen. Of twee matjes en dan elke keer weer die achter je ligt oppakken en voor je leggen. Ik zie het al voor me.

Eigenlijk zou de nvv ook wel vegertjes en mondkapjes kunnen gaan verkopen zodat we minder insekten beschadigen :idea:
Goed idee! (y)

But then again vraag ik me af wat de natuurlijkewettenman daar van vindt? Die arrogante veggies toch ook! ;)

Gastrix

Bericht door Gastrix »

Eduard schreef::lol: Nou mogen de veganistjes alleen nog met muntjes rondlopen. :lol:

Trouwens.... volgens mij bevatten pinpassen ook dierlijke ingrediënten. :twisted:

Hé natuurlijkwettenman, gezellig hè? :lol:

TK

Bericht door TK »

Gastrix schreef:
Eduard schreef::lol: Nou mogen de veganistjes alleen nog met muntjes rondlopen. :lol:

Hé natuurlijkwettenman, gezellig hè? :lol:
Is dat zoiets als 'De rijdende-volgens-de-natuurlijke-wetten-rechter'? :mrgreen:

Plaats reactie