Ik mag alle deo's opmaken die haar niet bevallen

Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Hihi, ik was helemaal verbaasd dat je dit tegen mij zei, ik had echt werkelijk geen idee waar je het over had, dus ik moest even opzoeken wat ik dan gezegd of gevraagd had (nee ik weet niet uit mijn hoofd wat ik 3 jaar geleden allemaal gezegd hebEef schreef:@Fynnya: (een beetje laat, maar:)
Iherb.com heeft producten van Aubrey Organics
Wist je dat niet meer?!Fynnya schreef:Hihi, ik was helemaal verbaasd dat je dit tegen mij zei, ik had echt werkelijk geen idee waar je het over had, dus ik moest even opzoeken wat ik dan gezegd of gevraagd had (nee ik weet niet uit mijn hoofd wat ik 3 jaar geleden allemaal gezegd hebEef schreef:@Fynnya: (een beetje laat, maar:)
Iherb.com heeft producten van Aubrey Organics).
Maar bedankt!![]()
Ze hebben ook een webshop.Wanda schreef:Je hebt de Body Shop hier niet, dus ik ben er al heel lang niet geweest. Ik weet nog dat ze een lange tijd geleden de tekst op hun produkten veranderden van "not tested on animals" naar "against animal testing", omdat hun produkten niet zo dierproefvrij waren als zou moeten.
Hoe is die situatie nu? Is dat verbeterd?
Dat is dus niet ideaal, maar dit was meest dierproefvrije optie van deo met aluminium die ik kon vinden.Cruelty-free subsidiary of parent company that does not comply with the Leaping Bunny Standard