Nou, bij de Etos hebben ze meer Original Source dan bij de Thomas Green in DH, ze hadden alleen een paar soorten douchegel en voor twice the price vergeleken met Etos. Bugger. Nou ja, dan maar volgende week in A'dam kijken, misschien is die groter, dit is maar een klein winkeltje.
een of andere pipo schreef:Shiit is absurd!
Nu ook reclame voor Original Source op station Utrecht!
Ik zag het ook op Naarden-Bussum!
Put a ribbon round my neck and call me a libertine
I will sing you songs of dreams I used to dream
I will sail away on seas of silver and gold
Until I reach my home
Veganpix schreef:Ja heb ik hierboven gelezen, maar volgens mij heeft Almelo geen Etos meer of ze zitten niet meer in de buurt.
In Wierden hebben ze een Etos, aldus de etos site, functie: waar zit een etos in de buurt. Het zit aan de stations straat, en nee dat is geen ding op het station zelf, maar de stationsstraat is in het verlengde van het station.
Dus volgens mij is d'r een kans dat het een redelijke Etos is.
Dank je wel voor het uitzoeken Styx, hoef ik dat ook niet meer te doen . Wierden is toch wel iets te ver weg, want dan moet ik denk ik voor een paar jaar flesjes kopen om goedkoper uit te zijn. Ik heb nu nog Ecover douchegel ? 3,99 en dat wordt straks ? 2,45 van Kruidvat, bij eenzelfde inhoud. Dat scheelt al een flink stuk.
Ik liep net toevallig langs de Thomas Green (woon er vlakbij maar ik vergeet altijd dat het daar zit, die winkel valt ook totaal niet op!) en ging maar even kijken wat voor leuke spulletjes ze daar hadden. Er bestaan nog veel meer geuren van die Original Source douchegel, maar wat zijn ze duur daar!!!!
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch maar een shampoo gekocht...