de Mcvegan

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Marktonderzoek

de Mcvegan

Bericht door Marktonderzoek » za mei 12, 2018 11:24

Beste lezers,

Zoals sommige van jullie misschien al weten bestaat de McVegan, anderen weten misschien nog niet van het bestaan af.
De McVegan is een burger van de McDonalds natuurlijk volledig gebaseerd op natuurlijke producten.
De burger is nog niet geïntroduceerd in Nederland, hoewel deze al wel te bestellen is in andere landen.
Graag willen we jullie vragen om de vragenlijst in te vullen om de belangstelling naar de burger te peilen in Nederland.
Je zou ons erg helpen met ons onderzoek en misschien is de McVegan wel in de toekomst bij de McDonalds te vinden!
https://docs.google.com/forms/d/1uhAk1e ... ested=true
:thanks:
Laatst gewijzigd door Rorrim op ma mei 14, 2018 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link gecorrigeerd

Soufyan

Re: de Mcvegan

Bericht door Soufyan » ma mei 14, 2018 16:44

Url doet het hier niet. :P

"Het gewenste bestand bestaat niet.
Controleer of de URL klopt en het bestand bestaat."

Zou sowieso graag een veganistische fast food keuze willen hebben. De groenteburger bij de McDonalds haal ik niet meer. Ze maken de burger bij iedere bestellingen vers waardoor het langer duurt. Dat neemt het hele concept "fast food" weg. :|

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Bericht door Rorrim » ma mei 14, 2018 17:09

Probeer het nog eens.
Soufyan schreef:
ma mei 14, 2018 16:44
De groenteburger bij de McDonalds haal ik niet meer. Ze maken de burger bij iedere bestellingen vers waardoor het langer duurt. Dat neemt het hele concept "fast food" weg. :|
Haha, geen ervaring mee. Wel merk ik dat er nog aardig wat plaatsen in NL zijn waar veganisme nog erg onbekend is en er weinig/geen snelle vegan opties zijn. Ondanks dat ik geen Mac fan ben vult de McVegan denk ik wel een gat in de markt. Een keer wat anders dan patat met ketchup.
:govegan:

Soufyan

Bericht door Soufyan » di mei 15, 2018 18:18

Rorrim schreef:
ma mei 14, 2018 17:09
Probeer het nog eens.
Soufyan schreef:
ma mei 14, 2018 16:44
De groenteburger bij de McDonalds haal ik niet meer. Ze maken de burger bij iedere bestellingen vers waardoor het langer duurt. Dat neemt het hele concept "fast food" weg. :|
Haha, geen ervaring mee. Wel merk ik dat er nog aardig wat plaatsen in NL zijn waar veganisme nog erg onbekend is en er weinig/geen snelle vegan opties zijn. Ondanks dat ik geen Mac fan ben vult de McVegan denk ik wel een gat in de markt. Een keer wat anders dan patat met ketchup.
Inmiddels wel ingevuld

Dat zeker, ook hier in Rotterdam nog vrij weinig aanwezig. Ik zou de McVegan ook wel halen mits het ook echt fastfood is i.p.v. vers.

Plaats reactie