Vegan bakmix ontdekt!

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
veganstudent01
Leefwijze: veganist

Vegan bakmix ontdekt!

Bericht door veganstudent01 »

Hallo allemaal,
Ik ben al jaren op zoek naar een 100% vegan bakmix waarmee je lekker en snel kan bakken. Vorige week heb ik het eindelijk gevonden dus ik wil het heel graag met jullie delen! Ik heb via instagram een webshop gevonden met vegan bakmixen. Ik heb meteen appel-kaneel cake, brownies en chocolate chip cookies gekocht om te proberen. De chocolate chip cookies heb ik als eerste gemaakt en het was zo makkelijk en superlekker. Ik hoop dat er meer van zulke bedrijfjes komen want het leven als vegan is nu een stuk makkelijker en leuker geworden :-D
IMG-20200808-WA0010.jpeg
Hier een linkje naar de webshop van Green Bakers https://www.greenbakers.nl/.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
VeganOnly
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Vegan bakmix ontdekt!

Bericht door VeganOnly »

Wat een leuke website!

Sinds kort heeft Dr. Oetker ook 2 vegan bakmixen: voor brownies, en een plantaardige variatie op aardbeien kwarktaart.
Zijn niet duur en beide makkelijk te maken. Bij ons in het gezin vond iedereen het lekker, zelf vond ik de smaak wat tegenvallen en vind ik de helemaal zelf gemaakte lekkerder...
www.veganonly.nl
Vegan lifestyle. Voor iedereen. - Webshop.
Lucas Groen

Re: Vegan bakmix ontdekt!

Bericht door Lucas Groen »

Dank je wel voor de tip! Ga ik meteen bestellen voor mijn vriendin, die is gek op bakken. Ze doet ook vaak een eitwit poeder of laatst ook deze shakemix https://www.flinndal.nl/detox-en-antiox ... emix-detox door de bakmix heen, proef je verder niet zoveel van. Maar geeft het toch dat extra beetje "gezond".
Plaats reactie