Wat kan ik al veganist precies verwachten op die veggie-fair, eigenlijk?
Het is vegetarisch, niet helemaal vegan heb ik begrepen, dus zal ik veel eieren/kaas etc zien? (Veel vegetariers vervangen vlees met des te veel kaas etc.).
Ik zie trouwens dat er een alpaca fokker komt. Erg jammer.
Ik ga er ook heen want een vriendinnetje en ik hebben ons aangemeld als vrijwilligers voor de modeshow Het wordt georganiseerd door Vega-Life en Closet to Closet (de laatste is voor 2ehands-kleding).
Be the change you wish to see in the world.
If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce
Lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten, maar ik weet niet hoe jullie eruit zien en ik kan niet iedereen aanspreken toch!
Anders dragen jullie je pro-vegan merchandise hahaha. Of kan de schminker die er is niet een grote V van NVV op onze hoofden schilderen? Of ja, is zeker niet vegan ;p
AnAnAN schreef:Iets wat alleen ons opvalt! Zoals een bepaalde kleur oorbellen, haarelastiekje of strikje in het haar. Ik noem maar wat ;p
Jaaa! Bijvoorbeeld een bloem in je haar? Als we iets op ons hoofd (hand?) schilderen misschien "V+" ?
Be the change you wish to see in the world.
If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce
Ik twijfel momenteel enorm. Ik moet morgen voor mijn werk naar Den Haag voor een paar dagen cursus. Dat is drie uur rijden terug naar Veendam op vrijdag. Dan zou ik zaterdag of zondag weer een lange rit moeten maken richting de randstad. Het ligt er maar net aan of ik er nog puf voor heb
AnAnAN schreef:Iets wat alleen ons opvalt! Zoals een bepaalde kleur oorbellen, haarelastiekje of strikje in het haar. Ik noem maar wat ;p
Jaaa! Bijvoorbeeld een bloem in je haar? Als we iets op ons hoofd (hand?) schilderen misschien "V+" ?
Een V+ is ook leuk ja! Sowieso wel leuk voor een t-shirt... jammer dat de inkt van mijn printer op is en het ws te koud is voor een tshirt alleen...
Maar een sierlijke V+ is wel leuk op je hand, alleen met wat vegans zet je het erop... ;p
Maar vooruit, ik ben 25, 1m67 en ik heb op dat moment denk ik stijl roodbruin haar. Lichte huid. Maar goed, dat is vrij standaard denk ik ;p Wellicht draag ik mijn lippiercing...
Dat kan ook! Ik ga rond 14u weg uit R'dam. Dus afhankelijk van parkeren etc. hoe laat ik er goed en wel ben. (Vervoer trouwens nog twee andere vegans).
AnAnAN schreef:Dat kan ook! Ik ga rond 14u weg uit R'dam. Dus afhankelijk van parkeren etc. hoe laat ik er goed en wel ben. (Vervoer trouwens nog twee andere vegans).