Nederland - Lage Vuursche - Veganistische Zomerweek 2007

Evenementen waar veganisme in de aandacht staat of moet staan

Moderators: Morality, Rorrim

Plaats reactie
Veganpix
Leefwijze: veganist

Re: impro theater

Bericht door Veganpix » di mei 22, 2007 18:59

coentje schreef:Hoi veganpix!!! hoe gaat ?
Goed joh, met jou ook? :wink:
coentje schreef:ja, je kunt deze keer iedere dag improvisatie theater gaan doen. ik zal dat verzorgen. grt, coen
Wauw Coentje, ik verheug me er nu al op. Sc?nes schoppen, dat mag ik graag zien. :lol:

Mave
Leefwijze: vegetarier

Bericht door Mave » zo jun 24, 2007 20:18

Wie komen er uiteindelijk allemaal zeker?

Dick
Contacteer:

Bericht door Dick » zo jun 24, 2007 20:29

Mave schreef:Wie komen er uiteindelijk allemaal zeker?
Na jarenlange druk van Jeroen te hebben kunnen weerstaan (was zelf meestal op vakantie) heb ik beloofd een bezoekje te komen brengen. Ik heb er veel goede berichten over gehoord.

marjan

Bericht door marjan » zo jun 24, 2007 21:29

Dick schreef: Na jarenlange druk van Jeroen te hebben kunnen weerstaan (was zelf meestal op vakantie) heb ik beloofd een bezoekje te komen brengen. Ik heb er veel goede berichten over gehoord.

Bezoekje is dan toch hopelijk wel een hele week h?? Die mensen die maar een dagje komen (en vaak niet echt durven maar toch wel willen) vallen meestal nogal uit de boot. Die zien op afstand wat er gebeurt maar kunnen er nauwelijks aan meedoen omdat ze niet in de sfeer komen. Mijjn advies zou dan ook zijn om de hele week of in elk geval zo lang te komen als maar mogelijk en zeker meerdere nachten te blijven...

Dick
Contacteer:

Bericht door Dick » zo jun 24, 2007 21:42

1 dagje zal het worden helaas. Ik zou best wel een week willen. Maar dat geldt niet voor de rest van het gezin, die zien zoiets echt niet zitten. Ook ga ik de week daarop al met vakantie en de vakantiecentjes kunnen wij maar 1 keer uitgeven.

marjan

Bericht door marjan » zo jun 24, 2007 21:57

Dick schreef:1 dagje zal het worden helaas. Ik zou best wel een week willen. Maar dat geldt niet voor de rest van het gezin, die zien zoiets echt niet zitten. Ook ga ik de week daarop al met vakantie en de vakantiecentjes kunnen wij maar 1 keer uitgeven.
Hmm, wel erg jammer! Misschien geld besparen door een workshop te geven in iets waar je goed in bent of door je aan te melden als keuken-assistent of zo?

jet
Moderator

Bericht door jet » zo jul 15, 2007 10:16

Die mensen die maar een dagje komen (en vaak niet echt durven maar toch wel willen) vallen meestal nogal uit de boot.
Misschien moet ik dan maar even wachten tot volgend jaar... :?
Iets met: geen geld en geen tijd voor een hele week :(

groetjes van een keihard studerende Jet

marjan

Bericht door marjan » zo jul 15, 2007 10:30

jet schreef:
Die mensen die maar een dagje komen (en vaak niet echt durven maar toch wel willen) vallen meestal nogal uit de boot.
Misschien moet ik dan maar even wachten tot volgend jaar... :?
Iets met: geen geld en geen tijd voor een hele week :(

groetjes van een keihard studerende Jet
Ehh Jet, misschien is voor jou een daagje toch wel waardevol of misschien twee daagjes... Veel leuker is het m.i. dus om langer te komen maar er zijn ook mensen die ??n of twee dagen komen en er wel een prettig gevoel aan overhouden. En voor een volgend jaar weet je dan tenminste wat het is en hoe hard je het zou willen. Is ook wel handig misschien.

jet
Moderator

Bericht door jet » zo jul 15, 2007 10:40

...maar er zijn ook mensen die ??n of twee dagen komen en er wel een prettig gevoel aan overhouden. En voor een volgend jaar weet je dan tenminste wat het is en hoe hard je het zou willen. Is ook wel handig misschien
Hmm ja dat is inderdaad ook wel handig! :)
Misschien dan maar 1 dagje of meer langskomen en even de studie onderbreken....
Moet ik dat vantevoren aangeven, of is het mogelijk om 'zo' langs te komen (ik heb uiteraard nog geen idee hoeveel tijd ik kan vrijmaken)?

...en nu ga ik echt stoppen met s.o.g.-en (studie ontwijkend gedrag vertonen)... :?
Jet

marjan

Bericht door marjan » zo jul 15, 2007 10:56

jet schreef: Moet ik dat vantevoren aangeven, of is het mogelijk om 'zo' langs te komen (ik heb uiteraard nog geen idee hoeveel tijd ik kan vrijmaken)?
Nee, volgens mij moet je wel reserveren. Soms zit de keuken aan zijn top en kan er echt niemand meer bij... Wel kan het tijdens de week nog veranderen en zou je ook kort van tevoren of zelfs in de week kunnen bellen om te vragen of er op de dag dat jij wilt komen mogelijkheden zijn. Ook zou je kunnen vragen wat het programma is zodat je misschien kunt komen op de dag waarop iets is wat jou heel erg aanspreekt. Elke dag zijn er namelijk ook wisselende workshops en zo. Voor overleg kun je Peter bellen op 0545-481801 of hem mailen via pvdeijnden@hetnet.nl

jet
Moderator

Bericht door jet » zo jul 15, 2007 14:31

Ah, dank je wel voor de info! :D
Ik ga eens even mailen.......

Jet :carro:

marjan

Bericht door marjan » ma jul 23, 2007 12:43

Info van Peter van der Eijnden:

Binnenkort is het zover en gaat het veganistische zomerfestijn weer van start. Nu alweer voor het 17e jaar! Wij hebben ons best gedaan om een zo goed mogelijk team te vormen en we hopen op een fijn, inspirerend en zonnig verblijf op Venwoude. Met ± 60 deelnemers is de accommodatie nog niet vol: er zijn nog ruim 15 plaatsen vrij.

Dus als je nog mensen weet geef dat dan z.s.m. door (mailadres en telefoonnummer staat hogerop in deze draad en op de voorpagina van de website wel genoemd).

Programma extra’s: Dinsdagmiddag is er Mandala tekenen; Woensdag-en Vrijdagmiddag Biodanza; Donderdagmiddag Natuurbeleving met Monique Wijn (zie http://www.degodin.nl ); Woensdag na het diner een kringgesprek met Jan van Arragon over zijn mestvrij bedrijf “De Bioakker “ (zie http://www.debioakker.nl ); Donderdag rond het diner live muziek van Panta Rhei.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » za jul 28, 2007 18:22

marjan

Bericht door marjan » za jul 28, 2007 18:42

Beste Venwoude gangers,

Hierboven het geplande programma. Wellicht handig voor familie, vrienden of bekenden die je op een bepaalde dag willen opzoeken en dan eventuee aan iets mee kunnen doen. Als ze mee willen eten kan dat tegen betaling. Lunch ? 7,50, Diner ? 12,50. Kinderen half geld.

Voor mee doen aan een programma onderdeel is de richtprijs ? 5,- per keer.

Overigens gaat het surplus naar Stichting "Plenty Food" die hulp biedt aan arme landen in de derde wereld op plantaardige basis ( google: Stichting Plenty Food).

Sunny greetings, Peter.

marjan

Bericht door marjan » ma jul 30, 2007 0:50

*kick*

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » do aug 09, 2007 15:06

Hoe gaat het op de zomerweek? :)

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* » vr aug 10, 2007 18:50

Sabine heeft het er volgens mij wel naar d'r zin :mrgreen:

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* » zo aug 12, 2007 19:26

Foto's? :P

marjan

Bericht door marjan » zo aug 12, 2007 19:58

Helaas hadden we dit jaar geen internetverbinding en konden we het forum dus niet volspammen met updates over ons wel en wee op de zomerweek. Het is wel waanzinnig leuk geweest en veganpix heeft idioot veel foto's gemaakt die vast en zeker binnenkort online komen.

Veganpix

Bericht door Veganpix » ma aug 13, 2007 9:41

*Eva* schreef:Foto's? :P
marjan schreef:... veganpix heeft idioot veel foto's gemaakt die vast en zeker binnenkort online komen.
In totaal had ik 559 foto's, maar zoveel foto's willen jullie vast niet zien. Niet elke foto is geslaagd, sommige foto's lijken hetzelfde en dan kreeg ik van sommige vakantiegangers het verzoek om bepaalde foto's niet te plaatsen. Kortom, er is nog heel veel te doen, dus nog even geduld aub.... :wink:

Plaats reactie