veganiste wint marathon op Noordpool

TV, radio, kranten, enz.

Moderators: Morality, Rorrim

Plaats reactie
Anneke
Leefwijze: veganist

veganiste wint marathon op Noordpool

Bericht door Anneke »

Vorige week zag ik bij de BBC een interview met een Engelse vrouw die de marathon op de Noordpool heeft gewonnen. De reden dat ze meedeed was (o.a.) om te laten zien dat je ook met een vegan dieet topprestaties kan leveren.
Ik kan het fragment zo gauw niet terugvinden op internet, dus ik heb geen link. Maar op zich ging het verder ook niet over veganisme, dus zo interessant is het ook niet. Ik vond het in elk geval wel leuk dat zij expliciet vermelde dat ze vegan is, en dus laat zien dat veganisten geen ongezonde, slappe, bleke weet-ik-wat-nog-meers zijn.

TonyJello

Re: Veganiste wint Marathon op Noordpool

Bericht door TonyJello »

(y)

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Re: veganiste wint marathon op Noordpool

Bericht door Vegantastic »

Anneke schreef:Vorige week zag ik bij de BBC een interview met een Engelse vrouw die de marathon op de Noordpool heeft gewonnen. De reden dat ze meedeed was (o.a.) om te laten zien dat je ook met een vegan dieet topprestaties kan leveren.
Ik kan het fragment zo gauw niet terugvinden op internet, dus ik heb geen link. Maar op zich ging het verder ook niet over veganisme, dus zo interessant is het ook niet. Ik vond het in elk geval wel leuk dat zij expliciet vermelde dat ze vegan is, en dus laat zien dat veganisten geen ongezonde, slappe, bleke weet-ik-wat-nog-meers zijn.
Fiona Oakes.

Renee1137

Bericht door Renee1137 »

Andere inspirerende vegan atleten:
- Ultramarathonhardloper Scott Jurek
- Steph Davis, zie deze mooie poster van PETA
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

MargaS

Bericht door MargaS »

Ik heb het boek in huis van bovengenoemde Scott Jurek, het heet Eet & ren, erg mooi om te lezen.

Plaats reactie