Artikel in Groter Groeien
- JudithK
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Artikel in Groter Groeien
Vandaag is de Groter Groeien uitgekomen waar een artikel in staat over ons veganistisch gezin. Ik heb het zelf nog niet gezien, maar abonnees hebben het vandaag in bus gekregen. Voorlopig alleen nog positieve reacties gekregen, dus dat is leuk om te lezen.
Vanaf dinsdag is de Groter Groeien ook in de winkel te koop. Als het goed is gaan wij nog een exemplaar thuis krijgen. Dan kan ik het wel inscannen voor diegenen die het ook willen lezen. Wel even een pb sturen, want denk niet dat ik het artikel hier mag neerzetten.
Vanaf dinsdag is de Groter Groeien ook in de winkel te koop. Als het goed is gaan wij nog een exemplaar thuis krijgen. Dan kan ik het wel inscannen voor diegenen die het ook willen lezen. Wel even een pb sturen, want denk niet dat ik het artikel hier mag neerzetten.
Trotse moeder van Meilan, Yaël en Leia!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Artikel in Groter Groeien
Ja prima artikel!
Wat voor (positieve) reacties krijg je?
Wat voor (positieve) reacties krijg je?
- JudithK
- Contacteer:
Een heleboel respect reacties. Dat ze respect hebben dat we zo leven en ze vinden het leuk om te lezen waarom we hiervoor gekozen. En iedereen vindt de foto's lekker vrolijk van de meiden 

-
- Leefwijze: part-time veganist
Ik heb hem vandaag gekocht, nog niet gelezen. Ben benieuwd!
-
- Leefwijze: part-time veganist
Ik heb het artikel gelezen, heel mooi! Ik vind het ook goed dat er in staat waarom veganisten geen eireren en zuivel eten. Veel mensen weten niet van de versnipperde haantjeskuikentjes en de stierenkalfjes die 'bijproduct' van de zuivelindustrie zijn. En vreemd genoeg zie je dat soort informatie vaak niet in artikelen over veganisme.
Jullie hebben denk ik het bestaande beeld van veganisten in positieve zin bijgesteld. Bedankt daarvoor
!
Jullie hebben denk ik het bestaande beeld van veganisten in positieve zin bijgesteld. Bedankt daarvoor

Dat is goed te horen. Onze enige twijfel om mee te werken was dat we wilden voorkomen dat we de beeldvorming van veganisme juist zouden schaden.
Wil je hem naar mijn pb'en, Judith (of Jesse)? Ben erg benieuwd!
Kan je m ook naar mij sturen?
Thanks, ben wel nieuwschierig.
Thanks, ben wel nieuwschierig.
- marjan
Ik wil hem ook wel graag lezen 

- JudithK
- Contacteer:
Misschien handiger om hier te zetten. Ik kan het artikel niet in een PB sturen, alleen per mail. Dus als je een kopie wilt, moet je even een pb sturen met je mailadres.
- marjan
Ik heb het gelezen. Erg goed en leuk! Mooie foto's ook! Ik denk dat jullie echt iets goeds gedaan hebben ter promotie van het veganisme. Dank!
Ik kwam het tijdschrift daarnet tegen in de bieb en heb even gekeken. Echt een heel tof artikel zeg! Hele mooie foto's van jullie en de kinderen. En het geeft denk ik een goed beeld van veganisme, dat het niet makkelijk is, maar ook weer niet super moeilijk, en absoluut de moeite waard!
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Wat leuk, ik ga het van de week ook even in de bieb lezen hoor!
Mooi artikel! Erg mooi!
Dank voor het toe sturen.
Dank voor het toe sturen.