carnivore Meat&Meal redactrice gaat vega

TV, radio, kranten, enz.

Moderators: Morality, Rorrim

Plaats reactie
jet
Moderator
Leefwijze: veganist

carnivore Meat&Meal redactrice gaat vega

Bericht door jet » do mar 06, 2008 20:30

Ik was op zoek naar iets en stuitte op deze weblog:

"Redacteur én carnivoor Caroline van der Plas heeft zich voorgenomen per 1 januari 2008 te stoppen met vlees eten. Althans in ieder geval voor een maand. Op deze manier wil zij uitvinden of het waar is wat de vegetariërs altijd zeggen: 'Je voelt je beter, fitter en gezonder, je wordt er slanker van en je krijgt er een beter seksleven door. Daarnaast voel je je moreel beter omdat je niet meer verantwoordelijk bent voor de dood van zoveel dieren en het is beter voor het klimaat.' In dit weblog houdt ze u op de hoogte van haar bevindingen."

Er staan op zich wel vragen in die elke vega(n) wel eens heeft te horen gekregen, en sommige opmerkingen van haar ben ik het ook zeker niet mee eens, maar toch....
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Fontanelle

Re: carnivore Meat&Meal redactrice gaat vega

Bericht door Fontanelle » do mar 06, 2008 22:27

Liegen (2)
Vegetariërs die vroeger vlees aten en die zeggen dat ze vlees niet missen, liegen ook. Net als die mensen die jaren hebben gerookt en nadat ze zijn gestopt om het hardst roepen ‘dat ze niet meer moeten dénken aan een sigaret’. Yeah right. Ook ik ben ooit gestopt met roken, maar ik miste de sigaret elke dag. En als je de smaak van vlees eenmaal te pakken hebt gehad, blijf je het missen. Net als die sigaret.
ze is wel een grapjas :D

jet
Moderator

Bericht door jet » do mar 06, 2008 22:35

:lol: dat vond ik nou ook.
Ik denk dat iedereen in het begin misschien het vlees 'mist'. Ik kan niet zeggen dat ik het nu nog steeds mis. Sterker nog, ik moet er niet aan denken vlees te moeten eten, brrrr. Nee hoor, ik mis vlees absoluut niet.
Maja, misschien kan ze wel niet zo goed koken :twisted: wat ik begreep uit dr verhaal is dat ze het moeilijk vindt, en dat ze het eten niet vindt smaken zonder vlees..... Moet ze gewoon een keertje bij mij komen eten. Gegarandeerd dat ze wel wat proeft :grin: :grin:
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » do mar 06, 2008 22:42

Ik mag haar niet zo vanwege andere artikelen.

Maar goed.. toch goed als ze het wil proberen, maar doen dan 6 maanden ofzo. 1 maand is niet zoveel.

En dat ze wat vaker naar de wc moet is misschien wel ontgiften van je lichaam :)

jet
Moderator

Bericht door jet » do mar 06, 2008 22:48

volgens haar is 1 maand heeeeeeeel erg veel :)

Wel leuk dat ze dan vindt dat ze nu meer bewondering/respect heeft voor veganisten :D

Ik ken dr verder niet, en sommige reacties zoals gezegd zijn wat overdreven lijkt mij :wink:
Als je iemand iets voorzet waar je niet zeker van bent, dan kom je anders over dan wanneer je het brengt alsof het fantastisch is, dus als zoonlief (ik geloof dat die het was) iets niet lekker vindt omdat ie altijd wat anders eet, en zij er zelf ook niet zo zeker van is.... vind ik niet zo vreemd :mrgreen:
Maar goed, ik vind wel okee dat ze het in elk geval heeft geprobeerd.

Plaats reactie