:: Nieuw Change Magazine uit ::
:: Nieuw Change Magazine uit ::
Change Dierenrechtenmagazine is weer uit! Fris in 2007 voor de dierenrechtenbeweging. Nieuws uit binnen- en buitenland. Kritische artikelen. Recensies. Prikkelende columns. Tips & trucs?
Met in dit nummer o.a.
? Veganistische hiphop: Promoe
? Singer voor vivisectie?
? Discussie: PvdD; oplossing of probleem?
Change is te koop in Amsterdam (Atheneum, Fort van Sjakoo), Groningen (Rosa), Nijmegen (Assata) en Utrecht (Rooie Rat).
Change is te lezen bij de Openbare Bibliotheek in Amsterdam.
Je kunt gratis een proefexemplaar ontvangen als je een mailtje stuurt naar: changemagazine@yahoo.com (nieuw emailadres)
Als je Change al kent: voor slechts 1,35 of meer per maand, kun je lid worden. Je krijgt dan een klein kadootje als welkom en het magazine vier keer per jaar thuisgestuurd!
http://www.indymedia.nl/img/2007/01/42092.jpg
Change is een dierenrechtenmagazine. Net zoals menselijke dieren, hebben ook andere dieren recht op een leven zonder pijn, angst, onderdrukking en uitbuiting. Het vergroten van het welzijn is dus niet genoeg. Change verwerpt naast speciecisme ook racisme, sexisme en homofobie. Change wil een platform zijn voor alle dierenrechten-groepen in Nederland. Het doel is een breed publiek aan te spreken en een alternatief te bieden voor de grote dierenwelzijnslobby. Change staat open voor kritiek of stukken die andere meningen dan onze eigen weerspiegelen.
Met in dit nummer o.a.
? Veganistische hiphop: Promoe
? Singer voor vivisectie?
? Discussie: PvdD; oplossing of probleem?
Change is te koop in Amsterdam (Atheneum, Fort van Sjakoo), Groningen (Rosa), Nijmegen (Assata) en Utrecht (Rooie Rat).
Change is te lezen bij de Openbare Bibliotheek in Amsterdam.
Je kunt gratis een proefexemplaar ontvangen als je een mailtje stuurt naar: changemagazine@yahoo.com (nieuw emailadres)
Als je Change al kent: voor slechts 1,35 of meer per maand, kun je lid worden. Je krijgt dan een klein kadootje als welkom en het magazine vier keer per jaar thuisgestuurd!
http://www.indymedia.nl/img/2007/01/42092.jpg
Change is een dierenrechtenmagazine. Net zoals menselijke dieren, hebben ook andere dieren recht op een leven zonder pijn, angst, onderdrukking en uitbuiting. Het vergroten van het welzijn is dus niet genoeg. Change verwerpt naast speciecisme ook racisme, sexisme en homofobie. Change wil een platform zijn voor alle dierenrechten-groepen in Nederland. Het doel is een breed publiek aan te spreken en een alternatief te bieden voor de grote dierenwelzijnslobby. Change staat open voor kritiek of stukken die andere meningen dan onze eigen weerspiegelen.
- Valkyrjur
- Leefwijze: veganist
Een oproepje aan iedereen die ge?nteresseerd is:
Op bovenstaande heb ik gereageerd, ik heb 2 nummers thuisgestuurd gekregen. Ik heb ze gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat het niet echt mijn ding is. Als je de nummers wilt hebben, mag je me dus je adres PM-en, dan stuur ik ze je toe. Helemaal gratis! (jaja)
Op bovenstaande heb ik gereageerd, ik heb 2 nummers thuisgestuurd gekregen. Ik heb ze gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat het niet echt mijn ding is. Als je de nummers wilt hebben, mag je me dus je adres PM-en, dan stuur ik ze je toe. Helemaal gratis! (jaja)
En, is PvdD een oplossing of probleem? Ben wel benieuwd wat de krakkers ervan vinden!Valkyrjur schreef:Een oproepje aan iedereen die ge?nteresseerd is:
- Kirsty xvx
Dat vermoed ik ook, maar dat is toch een petit peu in strijd met...Kirsten schreef:Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Ik vrees dat ze afwijzen omdat ze a-politiek zijn?
Change wil een platform zijn voor alle dierenrechten-groepen in Nederland. Het doel is een breed publiek aan te spreken en een alternatief te bieden voor de grote dierenwelzijnslobby.
- Kirsty xvx
-
- Site Admin
- Contacteer:
-
-
-
Dat is op zich niet zo gek, maar ik zou dan ook graag horen hoe het beter kan. Ik denk dat je via de politieke weg (en de publieke opinie) best veel kan bereiken en dat je op sommige punten (tijdelijk) water bij de wijn moet doen, soit, maar uiteindelijk tellen de resultaten voor mij. Als PvdD met hun gematigde standpunten de bio-industrie weet af te schaffen doen ze meer voor 'de goede zaak' dan welke extremere organisatie ooit bereikt heeft.Fontanelle schreef:
als dat de enige rede zou zijn . . Er zijn genoeg valide argumenten in te brengen.
Bovendien kan je op verschillende manieren strijden voor je doel, de heen hoeft daarvoor de ander niet per se voor de voeten te lopen.
-
Ben ik helemaal met je eens, lobbygroepen zoals Wakker Dier zijn ook nodig, net als de PvdD en iemand als Jort Kelder.Joop schreef:Bovendien kan je op verschillende manieren strijden voor je doel, de heen hoeft daarvoor de ander niet per se voor de voeten te lopen.
Uiteindelijk moet ik er nog steeds niet veel v hebben.
-
- Site Admin
- Contacteer:
De PvdD is heel simpel wat betreft bioindustrie en dat is dat die weg moetJoop schreef:Als PvdD met hun gematigde standpunten de bio-industrie weet af te schaffen doen ze meer voor 'de goede zaak' dan welke extremere organisatie ooit bereikt heeft.

Ik denk dat al die groeperingen min of meer wel nodig zijn. Ik denk dat je je alleen nu moet afvragen of die ALF groepen die nu weer in het nieuws zijn wel goed bijdrage. Misschien een topic daarover openen om dat te bespreken. Als anderen daar zin in hebben.Bovendien kan je op verschillende manieren strijden voor je doel, de heen hoeft daarvoor de ander niet per se voor de voeten te lopen.
-
hebben we dat niet allang eens gedaan ....Alex schreef:Ik denk dat al die groeperingen min of meer wel nodig zijn. Ik denk dat je je alleen nu moet afvragen of die ALF groepen die nu weer in het nieuws zijn wel goed bijdrage. Misschien een topic daarover openen om dat te bespreken. Als anderen daar zin in hebben.