Start poging genezen ADHD 99% Vegan start nu!

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Martine, Rorrim

Gesloten
Arjan
Leefwijze: pescotarier

Start poging genezen ADHD 99% Vegan start nu!

Bericht door Arjan »

Hey luitjes,

Nou na alle chaos berichten van deze drama queen lijkt er weer iets van stabilisatie te zijn en dus weer ruimte voor een volgende stap.

Kwark en dus laatste melk product was gister ochtend op, kip gister avond ook en ga ik al zeker niet weer kopen.
Ik houd er nog zeker een paar weken als buffer 1 of 2 x per week witvis in terwijl cronometer blijf gaan op de achtergrond. 1 of 2 x hangt een beetje van observatie binnen programma af en of supplementen binnen zijn.

Ander dierlijk vet of eiwit eet ik al een 6 - 8 weken niet meer dus dit word een vrij grote tussenstap richting werkelijke afronding.

Houd het nog even vol met me please. Wellicht komt er nog een korte storm maar dan zal de kalmte wel snel weer terug keren. Voor mij ook allemaal onverwacht en beetje bizar die sterke intensivering.

Groet, Arjan.

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: Start poging genezen ADHD 99% Vegan start nu!

Bericht door Rorrim »

Succes!
:govegan:

Luna

Bericht door Luna »

Succes! Als je het echt wil, gaat het je lukken. Ga ervoor, 100%. :wink:

Arjan
Leefwijze: pescotarier

Bericht door Arjan »

Hey people,

Kreeg net een waarschuwing van admin, verder helemaal niet erg.
Hij is vast gebombardeerd met klachten over mij,
en ik geloof daardoor eerder dat hij extreem coulant is geweest met me.

Ik had al besloten op te stappen hier, omdat blijven gewoon volledig zinloos is,
jullie religie is de mijne gewoon niet, ik ben gewoon een atheist.
Of een ketter zelfs met een fix "the human condition" eerst dan komt de rest vanzelf houding.

Zoals in eerdere posts ik al naar voren geschoven heb verwacht ik niet dat Vegan kan groeien tot meer dan een rand verschijnsel doordat jullie neigen te focussen op de slechte dingen van de mens etc.
Volgens mij zitten heel weinig mensen of al die negatieve praat te wachten. Ik begon depressief en extreem gefrustreerd van te voelen in 2 weken al.

Volgens mij moet de insteek zijn een verkoop praatje waar je 10 tot 20 extra kwalitatief goede middelbare ziekte vrije jaren zo goed als gratis aan bied. En het dieren issue zo ver mogelijk bij de gemiddelde man en vrouw vandaan gehouden word.

Ik ga vandaag een mailtje sturen naar een vrouw die al 20 jaar ervaring heeft met een stichting runnen en vragen of ze interesse heeft in het opzetten van Science based Food Interest Sci-fi waar het doel word ziekte vrije levens verlenging te promoten door discussie en advies.

Ik heb het gevoel dat ik hier een goede tijd mijn hart en ziel in kwijt kan zonder frustraties.

Ik wil jullie bedanken voor jullie tijd en voor de meesten van jullie voor jullie geduld met mij.
ARTHUR ik stuur je nog even mijn email en dan delete ik mijn account.

Succes evengoed met jullie donquichotterie!

Arjan.

Framboos

Bericht door Framboos »

Arjan schreef: jullie religie is de mijne gewoon niet.

doordat jullie neigen te focussen op de slechte dingen van de mens etc.

Succes evengoed met jullie donquichotterie!
'Wij' zijn geen eenheid, 'wij' denken niet allemaal hetzelfde. Jammer dat je blijft weigeren dat te zien.

Rick
Site Admin
Leefwijze: veganist

Bericht door Rick »

Ik denk dat zo alles wel gezegd is, daarom zet ik dit topic op slot.

Groeten,
Rick

Gesloten