afvallen

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Mystique
Leefwijze: veganist

Re: afvallen

Bericht door Mystique »

ARTHUR schreef:Goed zo! Gooi dan ook die Windows PC het raam uit en koop een Apple, heb je ook geen virusscanner meer nodig. :grin:
Oh, wacht! Jij dacht zeker dat die link weer een foutje van mijn pc was? Hihi! :mrgreen: Nee, deze keer heb ik 'm expres er neer gezet, als toevoeging van mijn reactie. Is namelijk een site waar je gratis courses kunt volgen en waar ik nu mee begonnen ben gaat over voeding en beweging en de combinatie voor een gezonder leven, zoiets, zeg maar. Dat bedoelde ik dus met dat ik mijn eigen PT'er ging worden. :)

Mystique
Leefwijze: veganist

Re: afvallen

Bericht door Mystique »

Oh, ik dacht dat de courses ook zichtbaar waren zonder in te loggen.

Het is in ieder geval een geweldige site. Je krijgt les van professoren van gerenommeerde universiteiten, gratis en bovendien krijg je een certificaat als je aan de eisen hebt voldaan. Ik had nog heel graag verder willen studeren, maar aangezien dat gewoon niet te betalen is, is dit een heel leuk alternatief. :)

Ik ga straks ook lessen volgen in zo efficiënt mogelijk lesgeven. Als leerkracht raak ik daar nooit over uitgeleerd. :)

Plaats reactie