vegapolis

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
forest

vegapolis

Bericht door forest »

beste medeveganisten!

ik heb een tijdje geleden een offerte aangevraagd bij de vegapolis, maar die komt maar niet, en vandaag weer gedaan, op de site staat amper info.

zou iemand die er meer over weet er wat over kunnen vertellen, ook ivm alternatieve geneeswijze hoe die vergoed worden e.d.

bedankt!!

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Ik heb ook nog geen offerte gezien, terwijl ik die toch al maanden geleden heb aangevraagd. Het komt daardoor allemaal niet heel betrouwbaar over eerlijk gezegd...

Marla
Leefwijze: veganist

Bericht door Marla »

Kiwi schreef:Ik heb ook nog geen offerte gezien, terwijl ik die toch al maanden geleden heb aangevraagd. Het komt daardoor allemaal niet heel betrouwbaar over eerlijk gezegd...
idem.

forrest

vegapolis

Bericht door forrest »

wat een pest, want het zou wel mooi zijn. ook geen telefoonnr op de sité

Freedom

Re: vegapolis

Bericht door Freedom »

forest schreef: zou iemand die er meer over weet er wat over kunnen vertellen, ook ivm alternatieve geneeswijze hoe die vergoed worden e.d.
Naar alle waarschijnlijkheid zal de vegapolis niets meer bieden dan de standaard polis. Anders was de korting namelijk niet mogelijk.

veglife

Bericht door veglife »

Marla schreef:
idem.
Klopt, ook al enige tijd geleden aangevraagd. Komt zeker niet betrouwbaar over en ik zal ook zeker niet overstappen.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

ik ga even navragen.

Marcello
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Marcello »

Kiwi schreef:Ik heb ook nog geen offerte gezien, terwijl ik die toch al maanden geleden heb aangevraagd. Het komt daardoor allemaal niet heel betrouwbaar over eerlijk gezegd...
idem hier :?

Freedom

Bericht door Freedom »

Ik verwacht dat ze nog niet genoeg geïnteresseerde hebben gevonden.

-gebruikergewist-

Dan moet niet uitmaken, dan nog kunnen ze wel even een offerte sturen, of op z'n minst een berichtje dat ze wat vertraging hebben opgelopen met de offertes.

Dave

Bericht door Dave »

veglife schreef:
Klopt, ook al enige tijd geleden aangevraagd. Komt zeker niet betrouwbaar over en ik zal ook zeker niet overstappen.
+1

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Ik heb vernomen dat er hoogstwaarschijnlijk volgende week meer info over komt. :)

-gebruikergewist-

Jaja, nu het volk begint te morren komt er opeens meer info. Daar zijn ze een beetje laat mee he? :P

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Kiwi schreef:Jaja, nu het volk begint te morren komt er opeens meer info. Daar zijn ze een beetje laat mee he? :P
Nee heeft iets te maken met gesprekken die bijna afgerond zijn enzo. :)

-gebruikergewist-

Dan hadden ze die gesprekken beter eerst kunnen afronden voor ze mensen de mogelijkheid gaven een offerte aan te vragen.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Kiwi schreef:Dan hadden ze die gesprekken beter eerst kunnen afronden voor ze mensen de mogelijkheid gaven een offerte aan te vragen.
Dat ligt eraan.. als je kan aantonen dat er vraag naar is sta je denk sterker in zulke gesprekken lijkt me.

Maar misschien konden ze beter dan wel af en toe en mailtje sturen erover enzo, want nu duurt het wel erg lang voor er enig bericht komt.

-gebruikergewist-

Zoals je weet werk ik zelf bij een verzekeraar, en het is gebruikelijk dat er eerst een marktonderzoek plaatsvindt voordat mensen überhaupt een offerte kunnen aanvragen. Dit lijkt de omgekeerde wereld, en komt eerlijk gezegd nogal amateuristisch over.
En ja, als het dan toch zo lang duurt voor die offerte er is laat dan in ieder geval iets van je horen!

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Ja dat is zo. Zal vast ook gebeurd zijn. Ik weet alleen dat er volgende week iets zou komen waarschijnlijk. Hoe men het verder opgezet heeft etc.. dat weet ik niet.

Wennepen

Bericht door Wennepen »

Ik heb de offerte ook al tijden geleden aangevraagd, maar niets ontvangen. Ik blijf gewoon maar bij mijn huidige verzekeraar. Als er redenen waren waarom ze de offerte niet konden sturen, dan hadden ze dat moeten laten weten. Nu komt het mij heel onbetrouwbaar over.

Marcello
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Marcello »

Vandaag heb ik via email bij de NVB navraag gedaan; ben benieuwd naar reaktie. :?

Plaats reactie