totaal aan supplementen

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Brchj
Leefwijze: veganist

Re: totaal aan supplementen

Bericht door Brchj »

Hij zei dat een bepaling (bloed prikken dus) toch maar een moment opname is, en dat het op lange termijn beter is als je zelf weet wat je moet binnen krijgen enzo. Dus educatief gezien denk ik, om te zorgen dat je dieet op een verantwoorde manier volgt. Ik snap zn punt wel. Verder maakte hij zich meer druk om calcium ( ik overigens niet ) en dat kan je toch niet prikken.

Ik moet voor de dieetist nu een week bijhouden wat ik zoal eet, en dan zal daar gewoon uitkomen dat ik bepaalde dingen te veel of te weinig binnen krijg. Dat zal het hele punt zijn denk ik.
Lieve Nugget! <3
Clover

Luna

Bericht door Luna »

Brchj schreef:Ik heb eigenlijk nog geen afspraak met de huisarts gemaakt :oops: Maar ik zal nu meteen gaan bellen.
Herkenbaar! Stel ik zelf ook altijd zo lang mogelijk uit. Waarom weet ik eigenlijk ook niet zo goed. Heb geen slechte ervaringen of zo... :-?
Brchj schreef:Blauwe plekken worden minder in ieder geval, maar dat is in principe logisch natuurlijk, degene die er al zaten vervagen, maar er komen er geen bij dus dat is goed. :D
Hee, goed nieuws! :good: Op zich zou het natuurlijk wel fijn zijn als je ook de oorzaak weet, dan kan je er ook wat mee...
Brchj schreef:bij dokter geweest, hij adviseerde me met een dieetist te gaan praten. Vind ik prima, hoop alleen op wel een beetje een open minder persoon. Dus binnekort dieetist, ben benieuwd, opzich wel interessant.
Interessant inderdaad. Heel benieuwd met wat voor advies de diëtist komt. Hoop voor je dat je een goede treft die open staat voor je leefwijze. Ik hou nu overigens voor mezelf sinds een maandje bij wat ik eet. Vandaag even terug zitten lezen, en kan er zelf ook wel e.e.a. uit halen. Moet meer fruit eten en peulvruchten. En minder snoepen. :oops:

Goed advies van een diëtist kan denk ik voor iedereen interessant zijn. Vaak denk je wel dat je goed bezig bent, maar altijd toch weer fijn als dat bevestigd wordt of als je tips krijgt over hoe het nog beter kan. Keep us posted!

vinvb
Leefwijze: vegetarier

Bericht door vinvb »

Een vriend van mij wees me op CBD olie, die ook vegan is, en ben me hier in gaan verdiepen. Sinds ik het gebruik, merk ik dat het een positief effect heeft op mijn lichaam. Op deze pagina heb ik veel geleerd over het gebruik en het nut van CBD.

Wellicht is dit wat voor jullie :-D

Plaats reactie