Undercover investigations in gevaar
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Undercover investigations in gevaar
De farming industry in Amerika is heel powerful en ze proberen nu wetten erdoor te krijgen die undercover investigations zo goed als onmogelijk zouden maken. Please teken deze petitie! Je moet even een rekening aanmaken op de website, maar verder is het simpel. Je hoeft niet in Amerika te wonen om mee te doen, dus vandaar dat ik het ook hier plaats.
Re: Undercover investigations in gevaar
Ja, maar ik zie het niet zo zitten om zomaar een rekening aan te maken eigenlijk
Is er niet een site waar ik kan tekenen zónder zoiets aan te maken?

-
- Contacteer:
Het is een secure website en een rekening aanmaken is jammer genoeg de enige manier om de petitie te ondertekenen. Ik hou ook niet van een rekening aanmaken, maar ze hebben vaker petities die belangrijk zijn, dus ik heb het een paar jaar geleden toch gedaan.Yamcha schreef:Ja, maar ik zie het niet zo zitten om zomaar een rekening aan te maken eigenlijk![]()
En hoe werkt dat dan, zit je dan ergens aan vast?
-
- Contacteer:
Je zit nergens aan vast en ik krijg ook nooit spam van ze.Yamcha schreef:En hoe werkt dat dan, zit je dan ergens aan vast?
Maar als dit niet goed voelt voor je, dan raad ik je aan om het gewoon niet te doen.
Er zijn genoeg petities waar je geen rekening voor hoeft aan te maken. Zoals bij deze link.
-
- Site Admin
- Contacteer:
huh.. rekening aanmaken... maar ik geloof dat account wat letterlijk vertaalt wordt 

-
- Contacteer:
Ok, help me hier dan Alex, wat is de goede vertaling. Ik spreek 4 talen slecht...Vegantastic schreef:huh.. rekening aanmaken... maar ik geloof dat account wat letterlijk vertaalt wordt

Oh, nu mis ik serieus de "like" knop :')
Geweldig dit
Oh, maar dan teken ik.

Geweldig dit

Oh, maar dan teken ik.
-
- Contacteer:
Is het goede woord "profiel"?
'Profiel' kan, maar 'account' is als anglicisme opgenomen in het Nederlands. Je kunt dus ook gewoon account zeggen. Het Nederlandse 'rekening' is een specifiek soort account, een bankaccount.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
-
- Site Admin
- Contacteer:
-
- Contacteer:
En nu we hopelijk niet meer volledig langs elkaar heen praten, wou ik even deze link geven.
Dit is een goed voorbeeld van hoe deze nieuwe wet werkt.
Ze stond de hele tijd op public property en filmde alleen maar. Met die nieuwe wet is dit strafbaar.
Dit is een goed voorbeeld van hoe deze nieuwe wet werkt.
Ze stond de hele tijd op public property en filmde alleen maar. Met die nieuwe wet is dit strafbaar.
Dat is toch in strijd met de vrijheid van de pers? Volgens mijn first amendement?
-
- Contacteer:
Het gaat behoorlijk tegen onze vrijheid in idd. Als het niet om AR issues ging, zou er veel meer tegen geprotesteerd worden.Yamcha schreef:Dat is toch in strijd met de vrijheid van de pers? Volgens mijn first amendement?
-
- Site Admin
- Contacteer:
ja idd.. ik vraag mij ook af waar al die SOPA protesteerders zijn gebleven... waar is Anonymous opeens?Wanda schreef:Het gaat behoorlijk tegen onze vrijheid in idd. Als het niet om AR issues ging, zou er veel meer tegen geprotesteerd worden.Yamcha schreef:Dat is toch in strijd met de vrijheid van de pers? Volgens mijn first amendement?
Dat bevestigt m.i. ook dat Anonymous geen enkele principes heeft tenzij het ze zelf raakt.
Dat idee heb ik ook, idd. Toch teleurstellend.
Jam, Wanda, ergens is het toch idioot, America, land of the free, freedom of speech, freedom of press, of religion, of......
Tot dat het over dit soort dingen gaat.
Jam, Wanda, ergens is het toch idioot, America, land of the free, freedom of speech, freedom of press, of religion, of......
Tot dat het over dit soort dingen gaat.
-
- Contacteer:
Er zijn heel veel dingen jammer hier...