Halsema: druk maken om dierenrechten is decadent

Veganisme en dierenrechten

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Halsema: druk maken om dierenrechten is decadent

Bericht door Vegantastic »

lena schreef:Lokaal vind ik GL hier ook best goed. En de lokale PvdD vind ik bijvoorbeeld echt heel erg (heb al eens eerder geklaagd over het knuffeldiergehalte daarvan - lieve schattige poezen, honden, paarden en zeehondjes moeten worden gered, maar jee, als je je ook al druk moet maken om varkens en koeien, waar houdt het dan op?!). Lokale politiek hangt zo enorm af van de invulling van individuele personen.
Welke lokale PvdD? :)

Dat laatste klopt natuurlijk. Las gisteren bericht over GL die tegen uitbreiding asielzoekerscentrum heeft gestemd op lokaal niveau en landelijk niveau zou daar anders in staan. In sommige gebieden is zelfs CDA soms diervriendelijk. Het hang idd van personen af. Politieke partijen zijn meer een 'richting'.

Dave

Bericht door Dave »

Hier in Leiden heeft GL samen met de PvdA met het CDA en de VVD meegestemd zodat de beloofde legalisatie van de Koppenhinksteeg (kraakpand met weggeefwinkel/bio-vegan eetcafe/cultureel centrum gerund door vrijwilligers) niet doorging. Het pand werd op dubieuze wijze voor een habbekrats verkocht aan een projectontwikkelaar die daar luxe appartementen in zou gaan bouwen.

Brent

Bericht door Brent »

Fruitig schreef:
Brent schreef:De hijgerig verongelijkte en moreel superieure toon die ze altijd aanslaat werkt tegen Femke inderdaad.
Toch lijkt haar partij, om maar even van haar partij te spreken, toch te groeien in zetels :wink:
Dat lijkt steeds zo vlak voor de verkiezingen, maar het resultaat valt altijd tegen met Femke.
Overigens vind ik haar ridiculisering van de 'te nauwe vissekom' en 'je mag bij de PvdD zelfs geen mug doodslaan' een gemene karikatuur om hun eigen tekortschieten te verbloemen.
Wat oprechtheid betreft zou de SP een betere partij zijn, maar die zijn weer minder actief voor duurzaamheid en dierenrechten of is dat wel zo?.

VEGATORNADO
Leefwijze: vegetarier
Contacteer:

Bericht door VEGATORNADO »

HALLO ALL,

Femke Halsema is bijhoorlijk achterbaks. Ze denkt dat ze Geert Wilders klein kan krijgen door hem uit te maken voor zionist.En Tofik Dibi (GL) al helemaal Dion Graus (PVV) proberen zwart te maken. Maar goed dat is mijn visie ben vrijwilliger bij de PVV. GL is voor ritueel slachten Femke Halsema op een vega BBQ festijn..Stond te liegen in het gezicht van Marianne Thieme en Esther Ouwehand( beiden PVdD). GL een hopeloos links schreeuwende partij die de waarheid nooit onder de ogen zal zien.

liefs,

Danielle

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Wat vond je van Graus die laatst zei dat ruimte voor dieren niet zoveel uitmaakt voor geluk van dieren?

VEGATORNADO
Contacteer:

Hallo Vegantastic,

Heb je voor mij het artikel waar dat instaat of een filmpje. Ik zie het graag tegemoet.

Liefs

Danielle

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

De tekst die hij heeft gezegd is dit:
De heer Graus (PVV):
Ruimte is niet bepalend voor dierenwelzijn. Ik houd konijnen. Die konijnen hebben veel vrijheid, maar ze liggen altijd bij en over elkaar in een hoekje van hun hok. Ze maken helemaal geen gebruik van de ruimte die ik ze geef! Heel veel dieren gedragen zich net zo en ruimte is dus niet bepalend voor het geluk van dieren.

Nederland loopt voorop. Onze varkens hebben meer ruimte dan de varkens in Spanje, België, Italië en Portugal. Als u zo doorgaat, pest u onze boeren over de grens. En wat is daarvan het gevolg? Onze varkens komen op een kleiner oppervlak te liggen dan nu. Ik wil dat niet laten gebeuren. Er moet nog veel worden verbeterd, maar een varken heeft het nog altijd beter in Nederland dan in België, Spanje of Portugal. U pest de boeren en hun dieren weg en dat betekent dat de dieren het uiteindelijk door de PvdD alleen maar slechter krijgen. Ik zeg dit dus als een echte dierenvriend.
Was dacht van 24 maart of 25 maart. Debat over antibiotica.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn »

Die kerel een dierenvriend? Een selectieve dierenvriend dan wel te verstaan!
Alleen als het hem uitkomt, als het over ritueel slachten gaat bijvoorbeeld. Om daarmee een bevolkingsgroep 'te pesten' (om maar even in zijn termen te spreken).

Jasmijn

Bericht door Jasmijn »

Kijk naar zijn werkelijke motivatie...

Framboos

Bericht door Framboos »

VEGATORNADO schreef: Femke Halsema is bijhoorlijk achterbaks. Ze denkt dat ze Geert Wilders klein kan krijgen door hem uit te maken voor zionist.
Euh, mis ik iets? Geert Wilders is toch een zionist?

Ik vind trouwens Femke Halsema niet achterbaks te noemen. Wat is er precies achterbaks aan haar dan?

En ik vind haar geweldig in de manier waarop ze Geert Wilders aanpakt.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Ik heb Halsema volgens mij nog nooit Wilders voor zionist zien uitmaken overigens.

VEGATORNADO
Contacteer:

hi all,

Ik zal Dion bij de eerst volgende gelegenheid eens vragen wat hij nu bedoelt en om uitleg vragen.Dion bedoelt ook kosher slachten

Femke Halsema zei dit tijdens het congres van Groen Links datum weet ik niet meer dat Geert een zionist was.Ik heb Geert meerdere keren real life meegemaakt. Zonder camera s pers etc is het een hele lieve warme man en verre van zionist.Ík heb in dezelfde situatie gezeten.

Maar goed ik ben dus vrijwilliger bij PVV dus ik kom op voor de PVV.

Liefs

Danielle

Framboos

Bericht door Framboos »

VEGATORNADO schreef: Femke Halsema zei dit tijdens het congres van Groen Links datum weet ik niet meer dat Geert een zionist was.Ik heb Geert meerdere keren real life meegemaakt. Zonder camera s pers etc is het een hele lieve warme man en verre van zionist.Ík heb in dezelfde situatie gezeten.
Ik zie niet zo goed wat een warme lieve man zijn en zionist in dit geval met elkaar te maken hebben. En ik snap ook niet wat je bedoelt met in dezelfde situatie gezeten te hebben?

Zijn we het er in ieder geval over eens dat Geert Wilders pro-Israel is? En dat het plaatsen van Marcuszower (voormalig Likud Nederland) op zijn lijst en het noemen van Ariel Sharon (wederom, Likud) als een van zijn twee grote voorbeelden wel enigzins doet vermoeden dat hij het zionisme in ieder geval niet te verfoeien vindt?

Ik snap trouwens ook niet zo goed waarom je met dit voorbeeld aankomt. Geert Wilders is wel voor ergere dingen uitgemaakt dan voor zionist, me dunkt (en terecht, imho).

rik23

Bericht door rik23 »

VEGATORNADO schreef: .Ik heb Geert meerdere keren real life meegemaakt. Zonder camera s pers etc is het een hele lieve warme man
Dat weet ie dan wel erg goed en overtuigend te verbergen....

Marla

Bericht door Marla »

Framboos schreef:
VEGATORNADO schreef: Femke Halsema is bijhoorlijk achterbaks. Ze denkt dat ze Geert Wilders klein kan krijgen door hem uit te maken voor zionist.
+1, zo'n beetje de enige ook die er een beetje mee om weet te gaan.

En jeeeeeeeeeeeeeeeh, je bent terug! :cheerie:

VEGATORNADO
Contacteer:

Framboos schreef:
VEGATORNADO schreef: Femke Halsema zei dit tijdens het congres van Groen Links datum weet ik niet meer dat Geert een zionist was.Ik heb Geert meerdere keren real life meegemaakt. Zonder camera s pers etc is het een hele lieve warme man en verre van zionist.Ík heb in dezelfde situatie gezeten.
iK HEB EVEN DIT STUKJE ERTUSSEN UITGEHAALD IVM EEN LINK OP GOOGLE!!!!!!!!!!!!!!!! Voor de rest wil ik vanwege privacy redenen er alleen op in gaan via pbtjes[/b]

Zijn we het er in ieder geval over eens dat Geert Wilders pro-Israel is? En dat het plaatsen van Marcuszower (voormalig Likud Nederland) op zijn lijst en het noemen van Ariel Sharon (wederom, Likud) als een van zijn twee grote voorbeelden wel enigzins doet vermoeden dat hij het zionisme in ieder geval niet te verfoeien vindt?Geert voelt zich thuis daar als hij Ben Gurion Airport Tel Aviv ziet voelt hij zich thuis dit heb ik met Amerika USA.

Ik snap trouwens ook niet zo goed waarom je met dit voorbeeld aankomt. Geert Wilders is wel voor ergere dingen uitgemaakt dan voor zionist, me dunkt (en terecht, imho).
Snap jij wat Geert bedoelt ik wel Geef nu eens via een pbtje aan wat je niet snapt ik leg het met alle liefde nog een keer uit anders gaan we heel off topic :offtopic: .

Liefs

Danielle
Laatst gewijzigd door VEGATORNADO op ma mei 10, 2010 4:18, 1 keer totaal gewijzigd.

VEGATORNADO
Contacteer:

Marla schreef:
Framboos schreef:

En jeeeeeeeeeeeeeeeh, je bent terug! :cheerie:
hoi Marla,

Geert lacht zich krom om haar. Geloof me Geert walst juist over haar heen.Paul Rosenmuller had nooit GL moeten verlaten.Die vent was eerlijk oprecht.Maar het is maar goed dat we ieders er een eigen mening over heeft.Maar je antwoord is duidelijk :D .

Liefs,

Danielle

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Marla schreef:
Framboos schreef:
Vind je? Ik vind pechtold beter reageren er op. Halsema vind ik juist zwak tegen hem. Pechtold erkent m.i. meer de problematiek.

Framboos

Bericht door Framboos »

VEGATORNADO schreef:ik ben bereigd door marokkanen met de dood ja, mijn vriend is vermoord, gedwongen huwelijk sharia en besnijdenis ben ook beveiligd geweest dus dat bedoel ik ermee. Voor de rest wil ik vanwege privacy redenen er alleen op in gaan via pbtjes
Geert voelt zich thuis daar als hij Ben Gurion Airport Tel Aviv ziet voelt hij zich thuis dit heb ik met Amerika USA.
Snap jij wat Geert bedoelt ik wel Geef nu eens via een pbtje aan wat je niet snapt ik leg het met alle liefde nog een keer uit anders gaan we heel off topic :offtopic: .
Volgens mij valt het wel mee in hoeverre dit offtopic gaat, dus ik ga er hier maar even op door.

Wat ontzettend vervelend allemaal, wat je hebt meegemaakt. Ik snap alleen niet wat dit te maken heeft met het feit of Wilders een zionist is of niet. Als je zegt dat Femke Halsema achterbaks is omdat zij Wilders voor zionist uitmaakt, en ik vraag wat daar achterbaks aan is omdat hij volgens mij een zionist is, dan is volgens mij de enige manier waarop je duidelijk kunt maken waarom dit achterbaks is door aan te geven waarom Wilders geen zionist is. En tot nu toe heb ik dat nog nergens zien uitleggen. Net zoals je niet uitlegt waarom je nu precies met het voorbeeld aankomt dat Wilders 'uitgescholden' wordt voor zionist. Met een 'snap je wat geert bedoelt ik wel' leg je niets uit.
Ik bedoel dit helemaal niet bot/lullig, maar weet je wel precies waar zionisme voor staat?

Fee

Bericht door Fee »

VEGATORNADO schreef:
Geert lacht zich krom om haar. Geloof me Geert walst juist over haar heen.Paul Rosenmuller had nooit GL moeten verlaten.Die vent was eerlijk oprecht.Maar het is maar goed dat we ieders er een eigen mening over heeft.Maar je antwoord is duidelijk :D .

Liefs,

Danielle
Van Paul Rosenmöller bestaat een foto waarbij hij bij de McDonald's zit te eten om jonge kiezers te trekken (en hij at geen groenteburger (hij at geloof ik kipnuggets)). Helaas kon ik de foto niet meer vinden. Het enige wat ik er nog over kon vinden was te vinden op: http://frontpage.fok.nl/nieuws/230449/1 ... -rara.html. En dan vervolgens voorzitter worden van het Convenant overgewicht. Ik kan me ook niet herinneren dat Rosenmöller veel voor de dieren heeft betekend.

Plaats reactie