geeft ook een bijzonder slecht beeld van veganisten !
eerst volkert en nu VS. gaat goed !

ik ben echt zo klaar met die gast.
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
ben het wel met je eens, hoe goed het ook bedoeld is van de VS. Ook vond ik de reactie van zijn vriendin niet sterk en ook niets toevoegen tot het geheel (in de aflevering van paul en de rijdende rechter). Het kwam denk ik daardoor meer 'goofy' over...Fontanelle schreef:vegan streaker moet gewoon niet praten. komt inderdaad niets zinnigs uit.
eerst volkert en nu VS. gaat goed !![]()
Ik dacht dat jij dit nooit zou denken:((Fontanelle schreef:vegan streaker moet gewoon niet praten. komt inderdaad niets zinnigs uit.
eerst volkert en nu VS. gaat goed !![]()
Ze vergelijkt ze op een andere manier dan jij doet.Nel schreef: Je overdrijft nogal. Jij maakt het ervan. Wat raar om V. S met Volkert te vergelijken en daar aan te denken.
Nel schreef: Ik dacht dat jij dit nooit zou denken:((
Je vindt toch dat iedereen een mening hebben mag?
Ik vind dit nogal een eigenaardige opmerking.
Je overdrijft nogal. Jij maakt het ervan. Wat raar om V. S met Volkert te vergelijken en daar aan te denken.
Vegan Streaker mag doen en laten wat hij wilt. Hij spreekt misschien wel een bepaalde groep aan die dit wel een goed beeld vinden. Vrijheid van.....
Okee, dank je voor de informatie. Moet ik toch ergens die Nieuwe Revu nog zien te bekijken...judaluce schreef:VS staat dus deze week idd. in Nieuwe Revu. Het stuk heet "Wie denkt Vegan Steaker wel dat hij is". Marjan, ze hebben wat zinnen uit je stuk gebruikt en je genoemd als bevriend met VS.
hebben ze jou het artikel (of gedeelte waar ze jou woorden gebruiken) niet eerst laten lezen voordat ze het gingen plaatsen? dat lijkt mij toch wel redelijk..?marjan schreef:Okee, dank je voor de informatie. Moet ik toch ergens die Nieuwe Revu nog zien te bekijken...judaluce schreef:VS staat dus deze week idd. in Nieuwe Revu. Het stuk heet "Wie denkt Vegan Steaker wel dat hij is". Marjan, ze hebben wat zinnen uit je stuk gebruikt en je genoemd als bevriend met VS.
Als iemand hem heeft mag ie ook gerust gescand en gepost worden hoor