Ik heb zoooo zin in tosti's al dagen, maar ik vind die nepkaas (iig die van Yakso, andere is hier niet te koop) vies en duur. Wie weet een alternatief?!:)
Heb je het Uncheese cookbook van Joanne Stepaniak? Zij heeft een recept voor grilled cheezsandwiches die ik (voor zover ik me kan herinneren) eigenlijk best heel lekker vond.
Framboos schreef:Heb je het Uncheese cookbook van Joanne Stepaniak? Zij heeft een recept voor grilled cheezsandwiches die ik (voor zover ik me kan herinneren) eigenlijk best heel lekker vond.
Of wil je geen nepkaas?
Nope, heb ik niet..
Nepkaas wil ik wel hoor, maar zeg maar een boterham + die yakso goudse kaas ofzoiets + tosti ijzer beviel slecht:p
Witte bonentomatenprut ? la mijn moeder (staat ergens in de receptendraad) op brood, tomaat in plakjes ertussen en verder behandelen als een ordinary tosti.
Veel lekkerder.
Ik heb zoooo zin in tosti's al dagen, maar ik vind die nepkaas (iig die van Yakso, andere is hier niet te koop) vies en duur. Wie weet een alternatief?!:)
Is dit hetzelfde als Croque monsieur, madame, hawai (maar dan zonder vlees, kaas en ander dierlijke dinges)?
Ok weer iets bijgeleerd.
Ga ik ook eens proberen, is al heeeel lang geleden dat ik zoiets nog heb gegeten. En inderdaad Redwood kaas is heel lekker, en zal voor een croque ook wel heel geschikt zijn.
Bij de Jumbo en ik zag vandaag zelfs bij een le Souk (een soort toko maar dan Noord-Afrikaans dacht ik) hummus staan. Mijn AH heeft het ook, twee soorten,
Kirsten schreef:Ligt t bij de buitenlandse producten of bij beleg? Ik zoek me nml altijd een ongeluk in supermarkten.
Bij mijn Jumbo ligt het in de koeling bij de vega-schijven en -burgers en bij mijn AH bij de selderiesalades etc in de koeling.
Sowieso in de koeling. En dan heb je bij die AH nog die van dat merk waar ze ook allemaal olijven en zongedroogde tomaten hebben (bij mij boven de blikken tomaat en bruschetta).