Koolhydraatarm

Deel en bespreek recepten met anderen. Culinaire hoek. Vragen en tips!

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Framboos

Bericht door Framboos » do mei 31, 2007 22:02

Door eten en veganisme is mijn Engels stukken vooruitgegaan, omdat er zo veel info over beiden in het Engels te vinden is. :lol:

Mave
Leefwijze: vegetarier

Bericht door Mave » do mei 31, 2007 22:03

Haha jaa da's wel waar idd:D ''Spelenderwijs' 8)

En, ga jij 't ook proberen eilk?:)

Framboos

Bericht door Framboos » do mei 31, 2007 22:04

Trouwens, op de site van Dr. Oz (RealAge googelen en dan kom je er wel) staat ook een twee weken dieet, en daar staan best wat vegan opties tussen. Je maakt alleen wel voor een weeshuis aan soep, maar de black bean soup is wel heel erg lekker.

Framboos

Bericht door Framboos » do mei 31, 2007 22:07

Mave schreef: En, ga jij 't ook proberen eilk?:)
Oe, is dit een uitdaging? :wink:

Ehm, ik wilde eigenlijk dat hele ETL een keer gaan proberen (hoewel ik dan eerst zijn boek moet regelen en be Book Depository hebben ze 'm niet). Ik zal er eens even over nadenken.

Marla
Leefwijze: veganist

Bericht door Marla » vr jun 01, 2007 8:11

Is dit echt een dieet-dieet of meer zo'n "je moet al je voedingsgewoonten voor de rest van je leven aanpassen"-dieet?

Mave

Bericht door Mave » vr jun 01, 2007 9:21

Framboos schreef: Oe, is dit een uitdaging? :wink:

Ehm, ik wilde eigenlijk dat hele ETL een keer gaan proberen (hoewel ik dan eerst zijn boek moet regelen en be Book Depository hebben ze 'm niet). Ik zal er eens even over nadenken.
Voor mij wel iig:p Al die groenten.. Pff. ;)

Ga 't denk ik volgende week proberen, in de toetsweek. Want meenemen vind ik toch niet echt handig (zowieso, meegenomen eten.. getver:p)

Hehe maargoed.
@Marla: Zover ik 't begrijp is er een Xaantal weken plan; maar als je 't je hele leven volhoudt is 't wel heel gezond enzo-zoiets.

Framboos

Bericht door Framboos » vr jun 01, 2007 9:37

Het zijn gezonde-eetpatroon-'diets', niet 'eet een grapefruit en een appel en je valt 10 kilo in een week af'-dieten.

En dit zijn gewoon voorbeeld-voedselmenu's, zodat je wat ideeen krijgt.

@MAve: ik heb precies hetzelfde, ik hou ook niet van meegenomen eten, blegh. En ik had idd precies hetzelfde, leek me ook al niet praktisch omdat ik over twee weken ook niet meer thuis eet. Ga het dus denk ik volgende week proberen, als ik nog wel gewoon elke dag lekker thuis eet. :D

Mave

Bericht door Mave » zo jun 10, 2007 16:25

@MAve: ik heb precies hetzelfde, ik hou ook niet van meegenomen eten, blegh. En ik had idd precies hetzelfde, leek me ook al niet praktisch omdat ik over twee weken ook niet meer thuis eet. Ga het dus denk ik volgende week proberen, als ik nog wel gewoon elke dag lekker thuis eet. :D[/quote]

Haha precies :D Ik ga het vanaf morgen (of eigenlijk woensdag, dan heb ik nog maar halve dagen school ivm toetsweek en zo ) proberen.
Maar ik krijg niet echt een idee van de recepten van Fuhrman. Zou je daarvoor toch zijn boek moeten kopen? *-)

En die McDougall... Haha t klinkt zo ongezond, bbq saus en zo :p?

Framboos

Bericht door Framboos » zo jun 10, 2007 16:26

bbq-saus is toch niet ongezond?

Mave

Bericht door Mave » zo jun 10, 2007 16:31

Nou ja ligt misschien aan de soort.. Die ik vroeger wel eens at, wel :p Van die suiker+tomaat+Enrs+smaakversterker+zout smurrie.
Maar zou je met zijn dieet ook gewoon afvallen dan? (hmm.. ben ik t?ch geindoctrineerd door die appel-grapefruit-Cosmopolitan-dieten:? )

Edit: oh, heb ik nog een vraagje (a) Weet jij (of iemand anders) wat apple sauce is? Appelmoes?

Marla
Leefwijze: veganist

Bericht door Marla » zo jun 10, 2007 16:41

Mave schreef: Edit: oh, heb ik nog een vraagje (a) Weet jij (of iemand anders) wat apple sauce is? Appelmoes?
Ja, dacht van wel.

Framboos

Bericht door Framboos » zo jun 10, 2007 16:42

En ik weet het zeker. :wink:

Plaats reactie