Paas(ontbijt) topic
Paas(ontbijt) topic
Gaan jullie nog wat bijzonders maken met de paasdagen?
Ik ga in ieder geval voor t ontbijt zelf broodjes bakken (moet nog ff kijken hoe) en croissantjes van de AH.
Ik ga in ieder geval voor t ontbijt zelf broodjes bakken (moet nog ff kijken hoe) en croissantjes van de AH.
dat vind ik -en vond ik pre-vegan al- zo ranzig!
Zoveel eieren eten..alsoF ze verder nooit eieren gebruiken.
Brrr.
Ik ben helemaal alleen thuis met Pasen...
dus ik weet niet of ik dan zo'n zin heb om speciaal iets te maken.
Misschien dat ik wat dingetjes maak om bij een vriendin langs te brengen.
edit: ik kan echt NIET spellen vandaag.
Zoveel eieren eten..alsoF ze verder nooit eieren gebruiken.
Brrr.
Ik ben helemaal alleen thuis met Pasen...
dus ik weet niet of ik dan zo'n zin heb om speciaal iets te maken.
Misschien dat ik wat dingetjes maak om bij een vriendin langs te brengen.
edit: ik kan echt NIET spellen vandaag.
Laatst gewijzigd door ingenting op vr apr 06, 2007 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
La maquereau des petits g?teaux (h)
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Een vriendin van me moet Belijdenis (of wat dan ook) doen dus ik zit eerste paasdag in de kerk (haha ik kom nooit in een kerk)
En 2e paasdag Brunchen bij oom en tante, die tante kookt altijd heerlijk voor me dus ik heb goede hoop.
Geloof dat er ook voor 1e paasdag plannen waren voor de gourmet maar daar doen wij wss niet aan mee
En 2e paasdag Brunchen bij oom en tante, die tante kookt altijd heerlijk voor me dus ik heb goede hoop.
Geloof dat er ook voor 1e paasdag plannen waren voor de gourmet maar daar doen wij wss niet aan mee

Re: Paas(ontbijt) topic
Zij AH krazantjes vegan!?Marla schreef:Gaan jullie nog wat bijzonders maken met de paasdagen?

-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Paas(ontbijt) topic
maar welke zijn het nou... mijn moeder heeft een blikje croissants van AH meegenomen. Dat is deeg waarvan je nog wel croissants van moet maken. Is dat die die vegan was?Marla schreef:croissantjes van de AH.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Er zijn 3 formaten: 24 partycroissants, dat zijn echt ??nhapsdingen, maar dan heb je er wel veel, 6 normale croissants, of (in een blikje wat wel iets groter is dan van de andere 2 soorten) 6 supercroissants, die zijn ook een flink stuk groter dan de normale.
Lekker om er hagelslag in te doen voor het oprollen; chocoladecroissant!
Lekker om er hagelslag in te doen voor het oprollen; chocoladecroissant!

-
- Site Admin
- Contacteer:
-