Met die vraag over wat er op je cc zat bedoelde ik eigenlijk vooral waar je die chocobolletjes vandaan had (eigenlijk wat het waren, en dan waar vandaan). Het recept voor die cc ken ik namelijk bijna uit mijn hoofd.
oow haha ok. Deze die ik nu gebruikt heb, heb ik vanuit austin meegenomen (van Wheatsville) . Zijn pure choco bolletjes (beetje flauwe smaak maar ze zijn ook heel klein dus de chocolade proef je niet eens zo echt als je het samen met het cakeje eet.. ziet er gewoon leuk uit . Mijn moeder zei wel dat ze het hier had gezien weet alleen niet of die vegan zijn.. kan het na vragen.
Ben nu bezig met Chocolate Chip Cookies.. Maar ik heb een vraagje. Het beslag is heel kruimelig; hoort dit of moet je er toch een groot bonk van maken?
Tja, dat hangt een beetje van je recept af. Hoe moet je ze op de bakplaat eh... doen volgens het recept? Als je ze er met een lepel op moet 'leggen, dan zou ik een klein beetje sojamelk oud toevoegen.
Framboos schreef:Tja, dat hangt een beetje van je recept af. Hoe moet je ze op de bakplaat eh... doen volgens het recept? Als je ze er met een lepel op moet 'leggen, dan zou ik een klein beetje sojamelk oud toevoegen.
Ik begrijp het engels niet helemaal ( ), maar ik heb het nu met m'n handen een beetje aan elkaar geduwd, omdat ze helemaal uit elkaar vielen..
"Drop by teaspoonfuls spaced a little over 2 inches apart onto ungreased cookie sheets."
Joh, dat is ook lastig in het begin, sommige dingen staan in het Engels zo raar...
Je moet het denk ik inderdaad iets vochtiger maken (heb je alles goed omgerekend?) en dan per theelepel (zo'n maatding, niet een gewone) op de bakplaat droppen.
Framboos schreef:Joh, dat is ook lastig in het begin, sommige dingen staan in het Engels zo raar...
Je moet het denk ik inderdaad iets vochtiger maken (heb je alles goed omgerekend?) en dan per theelepel (zo'n maatding, niet een gewone) op de bakplaat droppen.
M'n moeder had een bekertje waar allerlei maten opstonden, dus dat is wel makkelijk.
Ze zijn uiteindelijk gelukt door ze in een muffinpan te doen. Ze zijn zeer lekker.