Tartex

Deel en bespreek recepten met anderen. Culinaire hoek. Vragen en tips!

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Clara

Tartex

Bericht door Clara » ma dec 18, 2006 11:39

Dat ik tartex e.d. op m'n brood kan smeren weet ik, maar je kunt er vast nog wel meer mee doen. Iemand tips, ideeen, recepten?

Valkyrjur
Leefwijze: veganist

Bericht door Valkyrjur » di dec 19, 2006 10:50

Misschien lekker om op je burrito te smeren voor je er groente op flikkert?

Starsurprise
Leefwijze: flexanist

Bericht door Starsurprise » wo dec 20, 2006 0:15

Ik was vandaag in de tuinen(winkel) en wat zag mijn oog? juist! Tartex, veganistische pate in vrij groote tubes, iets van 3 euro nog wat, sorry ik weet de prijs niet meer exsact(hoe schrijf je dat? :hehe: ) maar 200 gram voor dat geld is niet duur, en bovendien erg lekker, is dat in de randstad ook tekoop daar? want ik had het nog nooit eerder gezien ik heb direct maar een tube naturel en champignon gekocht, en maar flink geknepen in de tube, lekker hoor :P

Marla
Leefwijze: veganist

Bericht door Marla » wo dec 20, 2006 10:42

Starsurprise schreef:Ik was vandaag in de tuinen(winkel) en wat zag mijn oog? juist! Tartex, veganistische pate in vrij groote tubes, iets van 3 euro nog wat, sorry ik weet de prijs niet meer exsact(hoe schrijf je dat? :hehe: ) maar 200 gram voor dat geld is niet duur, en bovendien erg lekker, is dat in de randstad ook tekoop daar? want ik had het nog nooit eerder gezien ik heb direct maar een tube naturel en champignon gekocht, en maar flink geknepen in de tube, lekker hoor :P
Ja die tubes zijn er al een tijdje, ze verkopen ze in de wat grotere natuurwinkels.
Wel cool trouwens dat de tuinen opeens begonnen is met vegetarische dingen te verkopen, ik zag dat ze ook koekjes hadden die vegan zijn (en erg lekker) en bijv. sojabrokken.

Framboos

Bericht door Framboos » wo dec 20, 2006 20:07

Die tubes hebben ze hier bij de Tuinen al heel lang. Ze verkopen daar ook Panda-drop trouwens. :hungry2: En nut roasts!

reggie

Bericht door reggie » wo dec 20, 2006 22:25

de nieuwe tartexen biologisch en op zonnebloempittenbasis zijn erg lekker
in de smaken Zongedroogde tomaten & Vandouvan(kruidenmengsel) italiaanse olijven,en Basillicum
er zijn ook nieuwe smaken op tofu-gistbasis namelijk Cantharellen,Aubergine
ze kosten 1,89 per 75 gram
vooral de tomaten-vandouvan is geweldig
heerlijk op een toastje

Plaats reactie