Waar hebben wij gegeten?

Deel en bespreek recepten met anderen. Culinaire hoek. Vragen en tips!

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Daniel schreef:thuis
lol

Vorige week heb ik weer bij de Kop van 't Land gegeten, een vegetarisch restaurant in Dordrecht. Echt leuk, zo origineel allemaal en heel aardige mensen. Plus lekker eten natuurlijk :) Ze zeiden wel dat ik de enige veganist was die ze daar hadden gehad, is er verder niemand van hier daar geweest?

marjan
Leefwijze: veganist

Bericht door marjan »

Jawel, ik ben daar een jaar geleden ongeveer geweest. Met een andere veganist. Dus wat ze zeggen klopt niet. Het eten was mooi, lekker en goed inderdaad.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Oh, ik dacht al :) ze bedoelde denk ik dat ik de enige was die er vaker kwam oid. Of dat was nog bij de vorige eigenaren (zij zitten hier pas sinds februari als ik 't goed heb).
Maar het eten is wel altijd mooi ja, ik moet m'n camera nog een keer meenemen!

Daniel
Contacteer:

Bericht door Daniel »

heel droog gewoon;
THUIS!

Magda
Leefwijze: flexanist

Indiaas restaurant Surya in Hilversum

Bericht door Magda »

Gegeten bij Indiaas restaurant Surya in Hilversum. Een aanrader. Veel vegetarische gerechten op de kaart, waarvan er genoeg vegan waren of konden worden gemaakt. Was lekker. Mooie entourage ook. Helaas geen apart niet-roken gedeelte. (ik zal heel blij zijn als het na 1 aug. niet meer mag)

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur »

Ik eet vanavond hier. Dat wordt de kikkererwtencurry dus...

ingenting

Bericht door ingenting »

verkeerde thread lol dus:

donderdag bij Le Maharaja hier in Aix.
Bediening was een beetje in de war dus i.p.v. pakora's kreeg ik samosa's (maar die waren ook lekker).
En verder nog Baigan bartha gegeten met rijst ^_^
Laatst gewijzigd door ingenting op vr feb 01, 2008 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
La maquereau des petits g?teaux (h)

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Valkyrjur schreef:Ik eet vanavond hier. Dat wordt de kikkererwtencurry dus...
Hoe was het?

ingenting

Bericht door ingenting »

Vandaag:

Le Divan Antioche,
turks/libanees restaurant in aix en provence. Voor mij werd een maaltijd geimproviseerd van falafel, hummus en libanees brood.

Maar ik kon uiteindelijk ook een aantal dingetjes van het 'Mezze menu' van m'n ouders proeven (tabouleh en spread gemaakt van aubergine).

de bediening was *heel* vriendelijk ^_^
La maquereau des petits g?teaux (h)

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur »

Bonnie schreef:
Hoe was het?
Best lekker, ook al ben ik niet zo van de curry's. De andere vegetarische gerechten leken me te kazig :roll:

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Ik vond het wel lekker klinken, maar ik hou juist van curry's... yeah, als je de kaas gaat weglaten in gerechten als 'Surinaams geitenkaasje' of 'Gefrituurde brie', dan blijft er weinig over.

Bonnie
Contacteer:

Re: Waar hebben wij gegeten?

Bericht door Bonnie »

Gisteravond in de Efteling bij de Ballonvaarder. Was echt heel goed! Ik was een paar uur van tevoren even langs geweest om te vragen of ze iets veganistisch klaar konden maken, en na wat overleg kwam de kok vertellen dat dat geen probleem was. Zolang we een beetje vroeg in de avond kwamen (voor het spitsuur in het restaurant) konden ze wel wat maken ^^ Ik kreeg rijst met gewokte groenten, tofu en een salade. Was heel lekker, vers en mooi gepresenteerd enzo en de kok kwam zelfs nog naar buiten om te vragen of we tevreden waren met het eten :-D de rest van het personeel was ook heel vriendelijk. En ik kreeg naast gewoon bestek stokjes om mee te eten, altijd leuk.

Daar word ik blij van : D

Plaats reactie