Kokosmakronen

Deel en bespreek recepten met anderen. Culinaire hoek. Vragen en tips!

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Fee

Kokosmakronen

Bericht door Fee »

Hoi allemaal,

Ik heb onlangs Marcello's kokosmakronen gemaakt. Ik vond ze erg goed. Ik heb ze alleen wat te lang in de oven gedaan, maar dat doe ik volgende keer niet. Ook ga ik een volgende keer ietsje meer suiker toevoegen. Verder top hoor!

Te vinden op: http://www.lekkerplantaardig.net/recepten.htm

Groet,

Fee

Fee

Bericht door Fee »

Hoi allemaal,

Met ietsje meer suiker en niet eigenwijs langer bakken dan er voor staat is het resultaat: TOP!

Weet iemand waar je ouwel voor er onder kunt krijgen?

Groet,

Fee

Billie

Bericht door Billie »

Volgens mij kun je eetbaar papier (is toch ouwel) gewoon bij de supermarkt kopen bij het snoep. Daar waar ook de snoepkettingen enzo hangen. Maar ik heb nooit naar de ingredienten lijst gekeken en het ook nog nooit gekocht. Succes!
Verdiepende vegetarier/veganist

lola
Leefwijze: veganist

Re:

Bericht door lola »

Fee schreef:Hoi allemaal,

Met ietsje meer suiker en niet eigenwijs langer bakken dan er voor staat is het resultaat: TOP!

Groet,

Fee
Ik koop dat bij de molen (in Vlaardingen) ze hebben rondjes en velletjes, kan je kiezen. Moet ik het een keertje voor je kopen&opsturen, of woon je in de buurt van een molen?

Fee

Re:

Bericht door Fee »

Billie schreef:Volgens mij kun je eetbaar papier (is toch ouwel) gewoon bij de supermarkt kopen bij het snoep. Daar waar ook de snoepkettingen enzo hangen. Maar ik heb nooit naar de ingredienten lijst gekeken en het ook nog nooit gekocht. Succes!
Dat zijn gekleurde velletjes papier. In de rode zit de bekende dierlijke kleurstof...

Fee

Re: Re:

Bericht door Fee »

lola schreef:
Fee schreef:Hoi allemaal,

Groet,

Fee
Ik koop dat bij de molen (in Vlaardingen) ze hebben rondjes en velletjes, kan je kiezen. Moet ik het een keertje voor je kopen&opsturen, of woon je in de buurt van een molen?
Alvast dank voor de moeite die je wilt doen. Hebben ze verschillende rondjes? Mijn koekvorm heeft namelijk een bepaalde diameter (moet ik even nakijken). Hoe duur zijn de rondjes of velletjes? Ik zat er namelijk over te denken om het in Duitsland te kopen, maar als het hier makkelijk te bestellen is dan wil ik het graag hier kopen.

Groet,

Fee

Ananas

Re: Kokosmakronen

Bericht door Ananas »

Ik heb dit recept ook wel eens gemaakt, erg lekker maar niet zoet genoeg inderdaad. Ik ga het nog eens maken met wat meer zoet erin.

lola

Re: Re:

Bericht door lola »

Fee schreef:
Alvast dank voor de moeite die je wilt doen. Hebben ze verschillende rondjes? Mijn koekvorm heeft namelijk een bepaalde diameter (moet ik even nakijken). Hoe duur zijn de rondjes of velletjes? Ik zat er namelijk over te denken om het in Duitsland te kopen, maar als het hier makkelijk te bestellen is dan wil ik het graag hier kopen.

Groet,

Fee
De (enige) witte rondjes zijn 8cm doorsnede. Uit mijn hoofd zaten er 20 in voor 60 ct oid, de velletjes maat...eh... half A4tje? (gokje). Hoeveelheid en prijs zal ik volgende keer eens moeten kijken als ik meel ga kopen. Maar het gaat niet om rare bedragen.

Fee

Bericht door Fee »

Hoi Lola,

Ik wil wel graag 2 pakken velletjes en 3 pakken rondjes. Is dat handig te versturen of is een andere hoeveelheid handiger?

Alvast bedankt en groet,

Fee

lola

Bericht door lola »

Fee schreef:Hoi Lola,

Ik wil wel graag 2 pakken velletjes en 3 pakken rondjes. Is dat handig te versturen of is een andere hoeveelheid handiger?

Alvast bedankt en groet,

Fee
Ik hoor het wel als ze op zijn :bike:

Fee

Bericht door Fee »

:D

Plaats reactie