Wanda schreef:Bruine rijst gerecht met cashews en rozijnen + groente en baked beans.
Normaal maak ik het recept met krenten en dat vond ik veel lekkerder.
Maar het was toch nog te eten.
Vanavond dit gegeten, snel en lekker (en goedkoop). Zie: http://www.anchel.nl/brutsellog/2006/04 ... shewnoten/
Ik had 5 bosuitjes genomen ipv 3. Ik had het zout van de cashewnoten afgespoeld. Ik denk niet dat dit nodig was, omdat het maar een handje cashewnoten was.
Ben vandaag heerlijk uit eten geweest in de Bolhoed in Amsterdam!!!
Heerlijk... Dit keer gelukkig wel zonder de monsterachtig grote rups die de vorige keer mijn bord kwam bezoeken.
Arwen schreef:Ben vandaag heerlijk uit eten geweest in de Bolhoed in Amsterdam!!!
Heerlijk... Dit keer gelukkig wel zonder de monsterachtig grote rups die de vorige keer mijn bord kwam bezoeken.
Joop schreef:
Wat is er met hem gebeurt nu? *ben toch wel een beetje benieuwd nu*
Ze hebben alles wat er nog op mijn bord lag in de vuilnisbak gekieperd, inclusief monsterrups. Of misschien was het een biobak, dat zou je wel verwachten bij een biologisch restaurant, maar dat kon ik niet zien vanaf waar ik zat. Hoe dan ook was dat ongeveer een half jaar geleden en gisteren was alles perfect in orde!
Arwen schreef:
Ze hebben alles wat er nog op mijn bord lag in de vuilnisbak gekieperd, inclusief monsterrups. Of misschien was het een biobak, dat zou je wel verwachten bij een biologisch restaurant, maar dat kon ik niet zien vanaf waar ik zat. Hoe dan ook was dat ongeveer een half jaar geleden en gisteren was alles perfect in orde!
Hebben ze de rups in de biobak geflikkerd?? Moordenaars!!!
*rolt voorzichtig topic omhoog*
Ik zit nu iets te eten dat eigenijk zo lekker is dat ik het met jullie wil delen (het recept bedoel ik =p ) :
Men wokke haricots vert (dat lijkt op sperziboontjes maar zou niet weten wat het is), snijbonen, rode paprika, lente ui, champignons en heel veel knoflook. Als dit bijna klaar is doe je er jonge kapucijners doorheen en als laatste een scheut kokosmelk en picante pastasaus.
stamppot haha ben normaal niet zo van 'de hollandse' maar had vandaag wel zin in boerenkool en m'n aardappels lagen te verpieteren. Nou zullen de meesten van jullie wel weten hoe je boerenkool maakt, maar ik gooi er altijd nog een grote eetlepel (voor 2 personen) kokosvet/olie doorheen, wordt het erg lekker romig van
Vandaag Mihoen singapore, moest overwerken en ga nu toch een keer naar huis.
Gehaald bij de Oude Plek. Ik haal dan ook voor mijn collega's. Goed voor de omzet.
Ik had laatst couscous gemaakt met o.a. rode ui en boerenkool en zongedroogde tomaat. Was erg lekker!
(leuk als iets ontstaat uit pure luiheid/ingrediënten restjes aanwezig in huis )
Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.