Het bestuur etc.
Het bestuur etc.
Vanaf de ALV is het nieuwe bestuur gekozen. Bij het bekijken wie er nu in het bestuur zit en werkzaamheden verricht voor het bestuur kom ik enkel Folkert tegen. Wordt de rest van het bestuur nog geplaats in dit gedeelte van de site?
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Re: Het bestuur etc.
Ja zeker. Dat komt er nog aan. Teksten zijn zo goed als klaar.veglife schreef:Vanaf de ALV is het nieuwe bestuur gekozen. Bij het bekijken wie er nu in het bestuur zit en werkzaamheden verricht voor het bestuur kom ik enkel Folkert tegen. Wordt de rest van het bestuur nog geplaats in dit gedeelte van de site?
Na de verhuizing zekerVegantastic schreef:Ja zeker. Dat komt er nog aan. Teksten zijn zo goed als klaar.veglife schreef:Vanaf de ALV is het nieuwe bestuur gekozen. Bij het bekijken wie er nu in het bestuur zit en werkzaamheden verricht voor het bestuur kom ik enkel Folkert tegen. Wordt de rest van het bestuur nog geplaats in dit gedeelte van de site?

Jammer dat dit nog niet in orde is.Vegantastic schreef:Ja zeker. Dat komt er nog aan. Teksten zijn zo goed als klaar.veglife schreef:Vanaf de ALV is het nieuwe bestuur gekozen. Bij het bekijken wie er nu in het bestuur zit en werkzaamheden verricht voor het bestuur kom ik enkel Folkert tegen. Wordt de rest van het bestuur nog geplaats in dit gedeelte van de site?
Maar niet echt verrassend toch?
Inderdaad, wel spijtig overigens.Marla schreef:Maar niet echt verrassend toch?
Dit bevestigt eigenlijk dat de NVV een `dode`vereniging is. Het enige dat de NVV `levend`houdt is het forum en de Vega!
Ik denk dat dit soort dingen echt heel stimulerend is voor de mensen die wel druk in de weer zijn om er nog iets van te maken... 

tsja.......veglife schreef:Dit bevestigt eigenlijk dat de NVV een `dode`vereniging is. Het enige dat de NVV `levend`houdt is het forum en de Vega!
Het is wel jammer dat sommige dingen (schijnbaar) niet goed geregeld zijn.
(Maar eh..... we zouden dingen over de vereniging toch binnen het leden deel houden?)
Ik weet niet wie wat doet of welke activiteiten de vereniging verder nog doet, maar het valt me op dat de Vega de laatste tijd zeer regelmatig verschijntFramboos schreef:Ik denk dat dit soort dingen echt heel stimulerend is voor de mensen die wel druk in de weer zijn om er nog iets van te maken...

-
- Site Admin
- Contacteer:
Wanneer ging je meehelpen als vrijwilliger?veglife schreef:Dit bevestigt eigenlijk dat de NVV een `dode`vereniging is. Het enige dat de NVV `levend`houdt is het forum en de Vega!

Maar goed.. er word druk gewerkt. Wellicht dat je dat niet zo ziet, maar er gaan grote veranderingen komen.
Vrijwilliger ben ik al geweest Alex binnen de NVV!Vegantastic schreef:Wanneer ging je meehelpen als vrijwilliger?veglife schreef:Dit bevestigt eigenlijk dat de NVV een `dode`vereniging is. Het enige dat de NVV `levend`houdt is het forum en de Vega!
Maar goed.. er word druk gewerkt. Wellicht dat je dat niet zo ziet, maar er gaan grote veranderingen komen.
Maar goed om te horen Alex. Mijn opmerking was ook eigenlijk meer een steek om een bepaalde reactie te ontlokken. Misschien niet netjes, maar ach....
Het wordt wel tijd voor veranderingen, dus ik ben erg benieuwd!
Tussentijds iets kenbaar maken, over de blijkbaar grote veranderingen, is ook een vorm van communicatie, iets wat eigenlijk geheel ontbreekt binnen de NVV.Framboos schreef:Ik denk dat dit soort dingen echt heel stimulerend is voor de mensen die wel druk in de weer zijn om er nog iets van te maken...
-
- Site Admin
- Contacteer:
ja maar dan is het toch geen verrassing?veglife schreef:Tussentijds iets kenbaar maken, over de blijkbaar grote veranderingen, is ook een vorm van communicatie, iets wat eigenlijk geheel ontbreekt binnen de NVV.Framboos schreef:Ik denk dat dit soort dingen echt heel stimulerend is voor de mensen die wel druk in de weer zijn om er nog iets van te maken...

Klopt, maar als je beweert dat er grote veranderingen aankomen mag je iets anders verwachtenVegantastic schreef:ja maar dan is het toch geen verrassing?veglife schreef:Tussentijds iets kenbaar maken, over de blijkbaar grote veranderingen, is ook een vorm van communicatie, iets wat eigenlijk geheel ontbreekt binnen de NVV.Framboos schreef:Ik denk dat dit soort dingen echt heel stimulerend is voor de mensen die wel druk in de weer zijn om er nog iets van te maken...

-
- Site Admin
- Contacteer:
Een eerste verandering is er nu gekomen. Een e-mail nieuwsbrief 
Als je op de lijst staat heb je die gehad. Hoop dat die overal goed aangekomen is.
De pagina van bestuur gaat ook eerdaags aangepast worden trouwens. Ik meld het wel hier als het gebeurd is

Als je op de lijst staat heb je die gehad. Hoop dat die overal goed aangekomen is.

De pagina van bestuur gaat ook eerdaags aangepast worden trouwens. Ik meld het wel hier als het gebeurd is

Weer even de vraag, hoe zit het met de organisatiestructuur voor de NVV? Is die nog hetzelfde als staat vermeld op de site?
vegan with an edge!
-
- Site Admin
- Contacteer:
Nee. Is anders geworden. Akke,Hans eruit. Marlies erbij.
He, Marlies is terug in het bestuur, mooi!Vegantastic schreef:Nee. Is anders geworden. Akke,Hans eruit. Marlies erbij.
vegan with an edge!
-
Marlies is van het ledenblad.