Nieuw forum
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Re: Nieuw forum
Nieuwe optie
Zie bijvoorbeeld:
http://www.veganisme.org/phpBB3/memberl ... file&u=316" target="_blank
http://www.veganisme.org/phpBB3/memberl ... file&u=431" target="_blank
Dit zal nog wel wat verder uitgebreid gaan worden.
Zal komende tijd de foodblog verbeteren en bovenin het forum zal de optie snel toegankelijker worden.
Zie bijvoorbeeld:
http://www.veganisme.org/phpBB3/memberl ... file&u=316" target="_blank
http://www.veganisme.org/phpBB3/memberl ... file&u=431" target="_blank
Dit zal nog wel wat verder uitgebreid gaan worden.
Zal komende tijd de foodblog verbeteren en bovenin het forum zal de optie snel toegankelijker worden.
Dat is cool!
Dat iedereen trouwens kan zien wanneer ik voor het laatst ingelogd heb vind ik trouwens minder, kan ik daar ook wat aan veranderen?
Dat iedereen trouwens kan zien wanneer ik voor het laatst ingelogd heb vind ik trouwens minder, kan ik daar ook wat aan veranderen?
-
- Site Admin
- Contacteer:
Nee, dat zit er standaard in. Kan er wel uitgehaald worden, maar dan is het bij iedereen weg. Als er meer mensen zijn die dit graag weg zouden willen hebben in het profiel dan hoor ik het wel.
Verder wat betreft uitgebreid profiel. Volgens mij is er een deel van de gegevens weggegaan na overzetting. Profielgegevens als beroepen e.d. moeten volgens mij opnieuw ingevuld worden.
Verder wat betreft uitgebreid profiel. Volgens mij is er een deel van de gegevens weggegaan na overzetting. Profielgegevens als beroepen e.d. moeten volgens mij opnieuw ingevuld worden.
Leuk!
ehhh, ik ben het meest actief in ......... het sip topic http://www.vegatopia.com/forum/smilies/nopompom.gif
ehhh, ik ben het meest actief in ......... het sip topic http://www.vegatopia.com/forum/smilies/nopompom.gif
Framboos, je kan ook instellen dat mensen niet kunnen zien dat je online bent, dan komt het ook niet in je profiel te staan.
Ik vroeg me al af waarom je het bij jou niet kon zien inderdaad.
Ik ben het meest actief in de wat bak jij...
Ik ben het meest actief in de wat bak jij...

Ha! ik ook. ik wist niet dat ik zoveel posts had gemaakt...Framboos schreef:Ik ben het meest actief in de wat bak jij...
bij mij staat er nu trouwens na links soms target="_blank, los van de link, terwijl ze al wel in een nieuw venster openen... maar het staat niet bij alle links.
-
die nieuwe avatargrootte is ZEER onpraktisch !
ik kan zo geen enkele avatar uploaden; ze hebben of te veel kb, of zijn qua breedte en lengte te groot
ik kan zo geen enkele avatar uploaden; ze hebben of te veel kb, of zijn qua breedte en lengte te groot
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik vind het wel handig dat het nu wat gestandaardiseerd is en niet allerlei avatars komen die layout uit elkaar trekken enzo. Hoeveel kb is de avatar die je wilt uploaden?
Daar is wel wat aan te doen
-
de avatars die qua KB goedzitten hebben zijn vaak te grootVegantastic schreef:Ik vind het wel handig dat het nu wat gestandaardiseerd is en niet allerlei avatars komen die layout uit elkaar trekken enzo. Hoeveel kb is de avatar die je wilt uploaden?
Hoe moet je je berichten editten, ik zie die optie nergens?
Huh, ik zie bij mijn vraag hierboven wel een edit knopje, maar bij een ander bericht kon ik het niet vinden?
-
- Site Admin
Ik heb net even gekeken. Je hebt 39 minuten de tijd om een bericht te kunnen editten. Na 39 minuten vervalt deze optie en kun je je bericht niet meer wijzigen.
Rick schreef:Ik heb net even gekeken. Je hebt 39 minuten de tijd om een bericht te kunnen editten. Na 39 minuten vervalt deze optie en kun je je bericht niet meer wijzigen.

Zo kort???
Soms schrijf je iets en dan blijkt dat andere mensen het heel anders op (kunnen) vatten, maar dat weet je dan pas als die anderen dat hebben gelezen. Dan heb je dus niet de mogelijkheid meer om dat te veranderen? Ik vind het erg vreemd.
Ik snap jullie motivatie wel, maar kan die tijdslimiet aub wat langer worden, een week bijvoorbeeld?
-
- Site Admin
- Contacteer:
We zullen het bespreken.
Ok, laat je het even weten als er iets is besloten?
Ben ik trouwens de enige die 39 minuten veel te kort vind?
Ben ik trouwens de enige die 39 minuten veel te kort vind?
Nee.Marla schreef:Ok, laat je het even weten als er iets is besloten?
Ben ik trouwens de enige die 39 minuten veel te kort vindt?
-
- Site Admin
- Contacteer:
Na overleg is besloten dit naar een week op te rekken. We zullen over een tijdje bekijken of dit verder goed gaat.
Wordt hier nog iets mee gedaan?Framboos schreef:Ik kijk altijd bij Toon nieuwe berichten. Bij het oude forum was het eerst zo dat als alle nieuwe berichten mar beperkt bleven staan. Dat is toen veranderd, maar in het nieuwe forum is dat weer hetzelfde... kan dat alsjeblieft weer teruggezet worden? Soms kijk ik even snel maar heb ik geen tijd om alles te lezen, en nu kan ik het dus later niet meer terugvinden...

Edit: en waarom is de smilie aan de rechterkant in het euh... kiesmenu anders dan dan smilie zoals ie in het bericht komt te staan?
Ik vind die nieuwe smilies geloof ik niet echt leuk