Nieuw forum

Technische problemen? Mist u iets? Wilt u het anders? Vragen over het forum?

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
xmarloesx
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Nieuw forum

Bericht door xmarloesx » di mar 04, 2008 15:03

hey ik weet niet zo goed in welke draad je moet aangeven dat er iets mis is gegaan in het foodblog.. maar ik doe het maar even hier. Ik had 't namelijk al aangegeven bij 'wat bak jij vandaag' maar dat bleek denk ik niet de juiste plek te zijn :)

Ik had zondag geprobeerd een foto te uploaden en nu gaf hij alleen de tekst weer. Ik kreeg iets van een fout melding dat de foto te groot was. De 2de keer had ik de foto al veel kleiner gemaakt en weer zette hij alleen de tekst er neer.. Had ik de foto nog kleiner moeten maken? ik vraag me dus af wat er verkeerd gaat en hoe groot de foto nou eigenlijk max. (bestandsgrootte en dimensies) mag zijn?

Zou je het kunnen aanpassen of weghalen zodat ik t zelf nog eens probeer met een nog kleinere foto?

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » di mar 04, 2008 15:10

Ik ga er binnenkort even uitgebreid naar kijken. Momenteel druk en persoonlijke dingen, waardoor ik er even niet aan toe kom.

Maar ik zal het vanavond iig fixen dat het goed getoond word.

Op een of andere manier wil die niet die koppeling maken van foto naar log. Dus het uploaden gaat wel goed.

xmarloesx
Contacteer:

Bericht door xmarloesx » di mar 04, 2008 15:44

okay is helemaal goed dan:) het heeft geen haast ofzo alleen voelde het n beetje dom van me zelf dat het gewoon al voor de 2de keer mis ging en als het aan mij lag dan ziet het er natuurlijk ook niet zo netjes uit :)

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur » ma mar 17, 2008 14:22

De smilies werken niet goed. Als ik een smilie aanklik, zie ik in mijn bericht dat er een andere smilie komt te staan dan die ik geselecteerd heb. Het gaat in ieder geval om de lol-smilie en de : P smilie, maar misschien zijn er meer waarbij dit gebeurt. Kan dit veranderd worden? (Ik vind de nieuwe smilies trouwens niet zo leuk als de oude.... maar dat is maar een mening).

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » ma mar 17, 2008 20:48

staat op de lijst.. komt doordat er een hoop smilies bij zijn en die dezelfde code hebben als de oude smilies...

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur » di mar 18, 2008 16:13

dankjewel! En ja, dezelfde code... dat bedoelde ik ook ;)

Wanda
Contacteer:

Bericht door Wanda » wo apr 02, 2008 22:01

Ik weet dat je ongelovelijk veel vrije tijd hebt Alex. :wink:
Zou je er misschien voor kunnen zorgen dat de tekst van het geplaatste bericht in de email notificatie komt?

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » di mar 30, 2010 15:11

Weet niet of dit nog in deze draad kan, maar een nieuwe openen hoeft ook weer niet denk ik:

Maar waarom komt er eigenlijk steeds
target="_blank"
achter als je een link post? En elke keer dat ik op "voorbeeld" klik komt het er nog een keer bij :-(

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » di mar 30, 2010 15:14

tsja.. een foutje.. maar heb steeds te weinig tijd gehad om er iets mee te doen :)

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » di mar 30, 2010 15:19

Vegantastic schreef:tsja.. een foutje.. maar heb steeds te weinig tijd gehad om er iets mee te doen :)
Oh yeah is ook niet storend ofzo, want je kan het weghalen :-) maar ik vroeg me af of het nou aan mijn manier van links posten lag...

Plaats reactie