Foodblog
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Kan je hetzelfde nog een keer toevoegen?Marla schreef:Huh, ik heb net een foto op het foodblog gezet maar hij ziet er nu heel raar uit.
Heb vandaag wat geupdate. Was vergeten iets aan te passen bij het uploaden. Moet nu weer goed werken.
Van elk plaatje word er nu een verkleinde versie gemaakt, zodat je niet enorm groote bestanden hoeft te laden e.d.
Ik wil ook categorien aanmaken. Welke categorien zouden er nog meer bij moeten?
- soepen
- salades
- Gebak
- Snacks
- Hoofdgerechten
- Desserts
-
- Site Admin
- Contacteer:
grmbl.Alex schreef:Last quote does not exists!
Ik heb de foto er opnieuw opgezet.
Ga je de foto's ook rangschikken per categorie of blijft het zo staan?
Is er misschien een mogelijkheid dat er een "comment" functie op komt? Lijkt me wel leuk, en is ook handiger voor mensen die niet op dit forum komen (als ze iets willen vragen bijv.)
edit: de foto is nog steeds raar.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Foto ziet er hier goed uit. Refresh eens?Marla schreef:
grmbl.
Ik heb de foto er opnieuw opgezet.
Ga je de foto's ook rangschikken per categorie of blijft het zo staan?
Is er misschien een mogelijkheid dat er een "comment" functie op komt? Lijkt me wel leuk, en is ook handiger voor mensen die niet op dit forum komen (als ze iets willen vragen bijv.)
edit: de foto is nog steeds raar.
Comment functie komt op termijn.
Aan de rechterkant kan je straks navigeren tussen categorien.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Foodblog
Klopt het dat het Foodblog niet meer werkt nu?
-
- Site Admin
- Contacteer:
Klopt. Ga ik morgen fixen en uitbreiden!Marla schreef:Klopt het dat het Foodblog niet meer werkt nu?
-
- Site Admin
- Contacteer:
http://www.veganisme.org/foodblog/" target="_blank
Ik heb diverse wijzigingen er aan gebracht. Er zijn nu aanklikbare categorien en random images. Layout ook wat aangepast.
Zijn er nog categorien die wenselijk zijn?
Ik heb diverse wijzigingen er aan gebracht. Er zijn nu aanklikbare categorien en random images. Layout ook wat aangepast.
Zijn er nog categorien die wenselijk zijn?
Ik heb net een foto erop gezet maar hij doet t niet 

Marloes...die geblokte cake. Heb je die na het bakken in elkaar geknutseld of (meer logisch) ervoor? Indien het laatste...hoe heb je dat gedaan met die chocomousse? 'Mag' dat in de oven? Want wat betreft de mousse heb ik het idee dat je het in elkaar geknutselde hebt. Help...ik wil uitsluitsel !!! 

Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Fixed. Ziet er goed uit die foto!Marla schreef:Ik heb net een foto erop gezet maar hij doet t niet
Apraxia schreef:Marloes...die geblokte cake. Heb je die na het bakken in elkaar geknutseld of (meer logisch) ervoor? Indien het laatste...hoe heb je dat gedaan met die chocomousse? 'Mag' dat in de oven? Want wat betreft de mousse heb ik het idee dat je het in elkaar geknutselde hebt. Help...ik wil uitsluitsel !!!
haha

De cake bestaat uit 3 lagen (opelkaar gelegd). Het beslag heb ik wel heel netjes om en om gedaan in de vorm dus eerst vanille en dan choco en dan weer vanille, bij de volgende lading doe je het omgekeerde dus eerst choco en dan vanille en weer choco.
Maar ik heb tussen het beslag van die ringen gezet zodat het gescheiden bleef, dit hoeft echter niet. Ik merkte dat het vanille beslag stevig genoeg was. Ook is het een optie dat je het achter af gaat knutselen maar dat zou betekenen dat je dus 4 cakes zou moeten maken om 3 lagen om en om te kunnen maken met vanille en choco cake. ( of je moet een 4 lagen cake maken maar dat word dan wel heeeeel machtig

Ik kan me voor stellen dat ik t niet helemaal duidelijk type

-
- Site Admin
- Contacteer:
Heb de upload kunnen fixen nu.
oow dat is fijn ^.^
Thanx voor je uitleg.
Het is vroeg, stond onvrijwillig op en heb nog geen koffie op.
Wat voor ringen bedoel je precies? Hebbie een foto?

Het is vroeg, stond onvrijwillig op en heb nog geen koffie op.
Wat voor ringen bedoel je precies? Hebbie een foto?

Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.