VEGA!
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
-
- Leefwijze: flexanist
- Contacteer:
Naam Vega!
Ik vind 'm ook van de voorpagina afknallen! Nog beter dan ik had gehoopt/verwacht. Wat een goede en alleszeggende naam! Geen gezever: Vega!
- Zen
Ik vind de naam heel erg suf eerlijk gezegd (understatement), maar de inhoud van het blad doet daar gelukkig niets aan af. Gezond Idee klonk wat mij betreft beter, maar dekt natuurlijk niet de volledig lading/geeft een wat eenzijdig beeld, dus op zich was de beslissing voor naamsverandering wel een 'gezond idee' denk ik. 
Maar verder stoor ik me er ook weer niet zo heel erg aan, en bovendien moet ik niet klagen want ik heb niet gestemd voor de nieuwe naam. Alhoewel, bij nader inzien kwam dat omdat ik geen van de vier opties echt denderend vond. Echter, ik vond Vega! toch wel de slechtste keuze van allemaal, dus had ik eigenlijk toch een reden om te stemmen!
In de voorselectie zaten overigens wel wat namen die me wel 'aanspraken' maar die zag ik vervolgens niet meer terug. Ah well...

Maar verder stoor ik me er ook weer niet zo heel erg aan, en bovendien moet ik niet klagen want ik heb niet gestemd voor de nieuwe naam. Alhoewel, bij nader inzien kwam dat omdat ik geen van de vier opties echt denderend vond. Echter, ik vond Vega! toch wel de slechtste keuze van allemaal, dus had ik eigenlijk toch een reden om te stemmen!

In de voorselectie zaten overigens wel wat namen die me wel 'aanspraken' maar die zag ik vervolgens niet meer terug. Ah well...

-
- Site Admin
- Contacteer:
-
- Site Admin
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik ben het wel met je eens eigenlijk. Ik vind het verschrikkelijk afgezaagd.Zen schreef:Hehe, had ik het niet gedacht! Vooral dat "verfrissende" maakt het gewoon erg fout vind ik.Suus schreef:Ik vind "Vega!" zeker geen suffe naam. Juist erg leuk. Het is kort en krachtig en klinkt lekker verfrissend.
Maar idd, smaken verschillen as we know.
Ik zou ook eerder voor een titel gaan die het hele woord vega vermijdt. Meer een titel die plezier en genot uitstraalt. Enerzijds omdat we graag willen dat alle levende wezens met een gevoelswereld zoveel mogelijk plezier hebben. Anderzijds ook om uit te drukken dat veganisme helemaal geen saaie, zware vorm van bestaan is (hoeft te zijn) maar juist gekenmerkt kan zijn door veel plezier en genot. Dat enthousiasmeert en motiveert ook meer. Zoiets als "enjoy!", maar dan net ff anders....

-